Administrator Nieruchomości
W PKO Banku Polskim masz na dzień dobry:
- Umowę o pracę - bo bezpieczeństwo zatrudnienia dla każdego z nas jest superważne.
- Zdrową równowagę między pracą a życiem osobistym - bo nie samą pracą człowiek żyje.
- Pełny pakiet benefitów: od kultury, sportu i wypoczynku, po korzystny fundusz emerytalny - bo Ty wiesz najlepiej, na czym Ci zależy.
- Prywatną opiekę zdrowotną na terenie całej Polski - bo zdrowie jest najważniejsze.
Na co dzień w naszym zespole:
* zapewniasz utrzymanie właściwego stanu technicznego nieruchomości, w tym realizację zaleceń z przeglądów budowlanych, przeciwpożarowych, bezpieczeństwa i higieny pracy,
* organizujesz i uczestniczysz w kontrolach stanu technicznego nieruchomości oraz uczestniczysz w kontrolach organów zewnętrznych,
* podejmujesz działania zmierzające do zapobiegania awariom oraz usuwaniu skutków awarii,
* organizujesz i nadzorujesz bieżące naprawy i konserwacje oraz kompletujesz wymagane dokumenty w tym zakresie,
* identyfikujesz potrzeby remontowe i inwestycyjne w nieruchomościach,
* prowadzisz książkę obiektów budowlanych oraz przechowujesz dokumentację określającą stan prawny nieruchomości i dokumentacji technicznej obiektu,
* monitorujesz terminowość, jakość oraz koszty prac świadczonych przez firmy zewnętrzne na rzecz administrowanych nieruchomości,
* aktualizujesz bazy danych dotyczących administrowanych nieruchomości.
To stanowisko może być Twoje, jeśli:
* masz wykształcenie wyższe,
* posiadasz wiedzę fachową i praktyczną dla obszaru administrowania nieruchomościami,
* posiadasz umiejętności ustalania priorytetów, planowania i organizacji pracy pod presją czasu,
* bardzo dobrze znasz pakiet MS Office,
* cechuje Cię samodzielność w działaniu, dokładność, rzetelność i sumienność,
* posiadasz czynne prawo jazdy kat. B,
* mile widziana licencja zarządcy nieruchomości.