Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
PKO Bank Polski
Data aktualizacji: 2022-01-18
Administrator Nieruchomości
Nr ref. 15057 37460773
Warszawa, mazowieckie
Bankowość, Administracja
Data aktualizacji: 2022-01-18

Oferta pracy jest nieaktualna

Pracodawca zakończył rekrutację na to ogłoszenie

DZIEŃ DOBRY
W PRACY

W PKO Banku Polskim dbamy o to, aby każdy
dzień w pracy był dla Ciebie dobry.
Tworzymy pozytywną atmosferę, doceniamy
efektywną współpracę, szanujemy Twój czas prywatny.
#ZajmijStanowisko:

Administrator Nieruchomości

(Warszawa)

W PKO Banku Polskim masz na dzień dobry:

  • Umowę o pracę - bo bezpieczeństwo zatrudnienia dla każdego z nas jest superważne.
  • Zdrową równowagę między pracą a życiem osobistym - bo nie samą pracą człowiek żyje.
  • Pełny pakiet benefitów: od kultury, sportu i wypoczynku, po korzystny fundusz emerytalny - bo Ty wiesz najlepiej, na czym Ci zależy.
  • Prywatną opiekę zdrowotną na terenie całej Polski - bo zdrowie jest najważniejsze.

Na co dzień w naszym zespole:
* zapewniasz utrzymanie właściwego stanu technicznego nieruchomości, w tym realizację zaleceń z przeglądów budowlanych, przeciwpożarowych, bezpieczeństwa i higieny pracy,
* organizujesz i uczestniczysz w kontrolach stanu technicznego nieruchomości oraz uczestniczysz w kontrolach organów zewnętrznych,
* podejmujesz działania zmierzające do zapobiegania awariom oraz usuwaniu skutków awarii,
* organizujesz i nadzorujesz bieżące naprawy i konserwacje oraz kompletujesz wymagane dokumenty w tym zakresie,
* identyfikujesz potrzeby remontowe i inwestycyjne w nieruchomościach,
* prowadzisz książkę obiektów budowlanych oraz przechowujesz dokumentację określającą stan prawny nieruchomości i dokumentacji technicznej obiektu,
* monitorujesz terminowość, jakość oraz koszty prac świadczonych przez firmy zewnętrzne na rzecz administrowanych nieruchomości,
* aktualizujesz bazy danych dotyczących administrowanych nieruchomości.
 

To stanowisko może być Twoje, jeśli:
* masz wykształcenie wyższe,
* posiadasz wiedzę fachową i praktyczną dla obszaru administrowania nieruchomościami,
* posiadasz umiejętności ustalania priorytetów, planowania i organizacji pracy pod presją czasu,
* bardzo dobrze znasz pakiet MS Office,
* cechuje Cię samodzielność w działaniu, dokładność, rzetelność i sumienność,
* posiadasz czynne prawo jazdy kat. B,
* mile widziana licencja zarządcy nieruchomości.


To dobry dzień na aplikację! #ZajmijStanowisko.

Co się stanie, po kliknięciu w "APLIKUJ"? Jeśli Twoja aplikacja wzbudzi nasze zainteresowanie, rekruter PKO Banku Polskiego zadzowni do Ciebie, żeby umówić się na rozmowę rekrutacyjną. Do usłyszenia!

Administratorem danych osobowych osób odpowiadających na niniejsze ogłoszenie będzie PKO Bank Polski z siedzibą w Warszawie przy Puławskiej 15, 02-515 („Spółka”). Dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, z zachowaniem zasad bezpieczeństwa obowiązujących w Spółce. Możliwy kontakt z Inspektorem Ochrony Danych: iod@pkobp.pl. Szczegółowe zasady przetwarzania danych oraz Państwa uprawnienia wynikające z tego faktu, zostały opisane na formularzu rekrutacyjnym oraz na stronie internetowej Spółki, w zakładce dedykowanej ochronie danych (RODO).
Forma zatrudnienia
Umowa o pracę
Wymiar godzin
Pełny etat
Poziom stanowiska
Specjalista
Umiejętności
MS Office
Forma zatrudnienia
Umowa o pracę
Wymiar godzin
Pełny etat
Poziom stanowiska
Specjalista
Umiejętności
MS Office
Forma zatrudnienia
Umowa o pracę
Wymiar godzin
Pełny etat
Poziom stanowiska
Specjalista
Umiejętności
MS Office