Główne zadania:
- Działania związane z zapewnieniem zgodności z przepisami prawa
- Realizowanie zadań z zakresu ochrony danych osobowych, przeciwdziałania praniu pieniędzy oraz finasowaniu terroryzmu,
- Zapewnianie zgodności działań Spółki z przepisami prawa,
- Przeprowadzanie kontroli w zakresie compliance zgodnie z przyjętym planem kontroli,
- Projektowanie/aktualizowanie regulacji wewnętrznych z zakresu zarządzania ryzykiem braku zgodności, ochrony danych osobowych
- Monitorowanie zmian w przepisach prawa, orzecznictwa sądowego oraz stanowisk regulatorów w zakresie działalności Spółki
Wymagania:
- 2 -letnie doświadczenia zawodowe zdobyte w obszarze compliance
- posiadasz wykształcenie wyższe- preferowane kierunki: finanse, ekonomia, prawo, administracja
- posiadasz wiedzę z zakresu przeciwdziałania praniu pieniędzy oraz finasowaniu terroryzmu, a także ochrony danych osobowych
- cechują Cię umiejętności komunikacyjne i lubisz pracę w zespole
- swobodnie pracujesz z komputerem oraz aplikacjami pakietu Office
- dobrze organizujesz swoją pracę oraz wiesz jak ustalać priorytety zadań
- jesteś zaangażowany, sumienny oraz pracujesz dokładnie