W banku pracuje ponad 4500 osób. Znajdziecie nas w centrali we Wrocławiu i Warszawie, w Centrach Korporacyjnych w Warszawie, Gdańsku, Wrocławiu i Krakowie, a nasi doradcy wspierają klientów w placówkach w całej Polsce.
Jesteśmy różnorodni – pracują u nas przedstawiciele czterech pokoleń (Baby Boomers, X, Y, Z). Każdego dnia współpracujemy i wymieniamy się wiedzą i doświadczeniem. Podpisaliśmy też Kartę Różnorodności. Doceniamy to, że jesteśmy z różnych miejsc i różnych pokoleń.
Stawiamy człowieka w centrum naszych działań – otrzymaliśmy certyfikat Wellbeing Leader 2020. Docenione zostały podejmowane przez nas akcje na rzecz równowagi między życiem zawodowym i prywatnym. Jesteśmy też zaangażowani społecznie i ekologicznie. Zależy nam na tym, aby było #mniejplastiku
Zapewniamy naszym pracownikom bezpieczeństwo, gwarantując stabilność zatrudnienia w tym zmieniającym się świecie. Bezpieczeństwo pracowników jest naszym priorytetem. W placówkach bankowych wdrożyliśmy zasady bezpieczeństwa zgodnie z rekomendacją GIS i Ministerstwa Zdrowia. We wszystkich naszych budynkach wdrożyliśmy zasady bezpieczeństwa i reżimu sanitarnego.
Twoja Rola
- odpowiadasz za realizację celów biznesowych w placówce bankowej
- zarządzasz zespołem Doradców oraz procesem sprzedaży
- inicjujesz i wspierasz działania prowadzące do pozyskania Klientów
- zarządzasz przypisanym portfelem kluczowych Klientów
- wspierasz swoich pracowników w realizacji celów sprzedażowych i rozwojowych
- zapewniasz zgodną ze standardami jakość obsługi w placówce bankowej
Twój Zespół
Będziesz zarządzał kilkuosobowym zespołem Doradców w placówce bankowej. W ramach przypisanego regionu będziesz współpracować z dyrektorami innych placówek. Realizację swoich celów i zadań będziesz raportować Dyrektorowi Regionu. W działaniu będą Cię wspierać odpowiednie jednostki w centrali.
Twój zespół współpracowników jest #MocnyTalentami zgodnie z podejściem Instytutu Gallupa.
Twoje Doświadczenie i Umiejętności
- masz min. rok doświadczenia w zarządzaniu placówką bankową
- masz 3 lata doświadczenia w sprzedaży pełnej gamy produktów bankowości detalicznej oraz produktów dla firm
- potrafisz budować długofalowe relacje z Klientami placówki
- umiesz zarządzać procesem sprzedaży i osiągasz na tym polu sukcesy
- potrafisz skutecznie zarządzić pracą swojego zespołu Doradców
- zależy Ci na wykorzystaniu Twoich mocnych stron w codziennej pracy oraz potrafisz pracować nad rozwojem mocnych stron swoich Zespołów
- doskonale znasz aktualną sytuację na rynkach finansowych
- masz wykształcenie wyższe
Nasza Oferta
- system szkoleń i programów rozwojowych
- umowę o pracę - pierwsza na 6 miesięcy
- jasne zasady premiowania
- przejrzyste ścieżki karier
- konkursy wewnętrzne
- przyjazna atmosfera
- Karta Multisport
- Opieka Medyczna
- System szkoleń i programów rozwojowych
- Dodatkowo: kultura, pasje oraz największy Klub Rabatowy
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Credit Agricole Bank Polska Spółka Akcyjna z siedzibą we Wrocławiu, ul. Legnicka 48 bud. C-D, 54-202, moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych w celu realizacji bieżącego procesu rekrutacyjnego. Zgoda może być wycofana w dowolnym momencie, lecz nie wpływa to na ważność czynności wykonanych przed jej wycofaniem Jeżeli chcesz, aby Twoja kandydatura została wzięta pod uwagę w innych procesach rekrutacyjnych, prosimy o dołączenie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Credit Agricole Bank Polska Spółka Akcyjna z siedzibą we Wrocławiu, ul. Legnicka 48 bud. C-D, 54-202, moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych w celu realizacji przyszłych procesów rekrutacyjnych. Zgoda może być wycofana w dowolnym momencie, lecz nie wpływa to na ważność czynności wykonanych przed jej wycofaniem.