Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
Bank Millennium S.A.
Data aktualizacji: 2022-02-09
Chatbot Designer
Nr ref. KwF/DBB/ZRBB/BD
Warszawa, mazowieckie
Bankowość, IT
angielski
Data aktualizacji: 2022-02-09
Bank Millennium S.A.
Chatbot Designer
REKRUTACJA ZDALNA
Chatbot Designer
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: KwF/DBB/ZRBB/BD

Twój zakres obowiązków

  • Tworzenie kontekstowych dialogów Voicebotów/Chatbotów z wykorzystaniem zaawansowanej logiki biznesowej od koncepcji do gotowego rozwiązania

  • Współpraca z biznesem oraz IT w celu wypracowania rozwiązań optymalnych dla Klientów Banku

  • Przygotowywanie makiet dialogów, opiniowanie stworzonych makiet

  • Zapewnienie wysokiej jakości tworzonych rozwiązań poprzez testy manualne i z wykorzystaniem dostępnych narzędzi automatyzujących testy

  • Definiowanie intencji, fraz, sposobu prowadzenia konwersacji z Klientem, tworzenie wypowiedzi bota z wykorzystaniem TTS oraz SSML

  • Cykliczna analiza działania botów w oparciu o KPI, trendy, historyczne konwersacje z botem

  • Rekomendacje zmian dialogów

  • Rozwój/utrzymanie modeli NLU, rekomendacje zmian w ASR/TTS

  • Dokumentowanie realizowanych zadań/wdrażanych zmian

Nasze wymagania

  • Minimum 1 rok doświadczeniea w projektowaniu procesów konwersacyjnych (Voicebot/Chatbot)

  • Znajomość zagadnień i technologii związanych z tworzeniem botów – NLU, ASR, TTS

  • Rozumienie podstawowej logiki kodu programu, mile widziana podstawowa znajomość JavaScript

  • Samodzielność, chęć szybkiego uczenia się oraz zorientowanie na rezultat

  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego

Mile widziane

  • Umiejętności UX, projektowanie interakcji, projektowanie/optymalizacja procesów

  • Portfolio przykładów botów

To oferujemy

  • Udział w unikalnym w skali rynku projekcie – tworzymy od zera rozwiązanie do obsługi 2,5 mln Klientów Banku Millennium
  • Rozwój i możliwości nauki – rozwiązanie będziemy budować w oparciu o najlepsze, dostępne na rynku globalnych technologie
  • Pracę w zespole entuzjastów, którzy lubią ze sobą pracować i chcą tworzyć najlepsze rozwiązania na rynku
  • Samodzielność i realny wpływ na kształt wypracowanego rozwiązania
  • Pracowniczą kawiarnię Green Caffè Nero ze zniżkami na oferowane napoje oraz posiłki
  • Prywatną opiekę medyczną oraz możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego
  • Pracę częściowo zdalną w modelu hybrydowym
  • Pracę w Warszawie (nieopodal stacji Metro Pole Mokotowskie)

Benefity

  • prywatna opieka medyczna
  • ubezpieczenie na życie
  • zniżki na firmowe produkty i usługi
  • dyżury lekarza w biurze
  • preferencyjne pożyczki
  • kawa / herbata
  • dodatkowe świadczenia socjalne
  • inicjatywy dobroczynne
  • Dostęp do platformy MyBenefit

Bank Millennium S.A.

W Banku Millennium patrzyMy w przyszłość, nieustannie poszukując nowych rozwiązań. Jakość jest obok innowacyjności podstawową wartością naszej kultury organizacyjnej i przejawia się w działaniach każdego pracownika. Zapewniamy Klientom dostęp do produktów i usług na wysokim poziomie, jednocześnie wychodząc naprzeciw ich zmieniającym się potrzebom.

Stale doskonalimy swoje kompetencje i stawiamy na współpracę. Tworzymy idealne warunki dla profesjonalnego rozwoju. Sprawdź nasze aktualne oferty pracy i wybierz najlepszą dla siebie. Z nami kariera zawodowa w bankowości jest na wyciągnięcie ręki!

W centralach Banku Millenium tworzymy i rozwijamy każdy z obszarów naszej działalności – od marketingu, przez ocenę ryzyka i decyzje kredytowe, zarządzanie procesami i projektami, po administrację i HR. To tu opracowujemy i doskonalimy innowacyjne, zdigitalizowane rozwiązania dla wszystkich linii biznesowych i produktowych. Zostań naszym pracownikiem i zacznij razem z nami kreować nowoczesną przyszłość!
W centralach Banku Millenium
Forma zatrudnienia
Umowa o pracę
Wymiar godzin
Pełny etat
Poziom stanowiska
Specjalista
Języki
angielski