Nr ref.: KwF/DBB/ZRBB/BD
Twój zakres obowiązków
-
Tworzenie kontekstowych dialogów Voicebotów/Chatbotów z wykorzystaniem zaawansowanej logiki biznesowej od koncepcji do gotowego rozwiązania
-
Współpraca z biznesem oraz IT w celu wypracowania rozwiązań optymalnych dla Klientów Banku
-
Przygotowywanie makiet dialogów, opiniowanie stworzonych makiet
-
Zapewnienie wysokiej jakości tworzonych rozwiązań poprzez testy manualne i z wykorzystaniem dostępnych narzędzi automatyzujących testy
-
Definiowanie intencji, fraz, sposobu prowadzenia konwersacji z Klientem, tworzenie wypowiedzi bota z wykorzystaniem TTS oraz SSML
-
Cykliczna analiza działania botów w oparciu o KPI, trendy, historyczne konwersacje z botem
-
Rekomendacje zmian dialogów
-
Rozwój/utrzymanie modeli NLU, rekomendacje zmian w ASR/TTS
-
Dokumentowanie realizowanych zadań/wdrażanych zmian
Nasze wymagania
-
Minimum 1 rok doświadczeniea w projektowaniu procesów konwersacyjnych (Voicebot/Chatbot)
-
Znajomość zagadnień i technologii związanych z tworzeniem botów – NLU, ASR, TTS
-
Rozumienie podstawowej logiki kodu programu, mile widziana podstawowa znajomość JavaScript
-
Samodzielność, chęć szybkiego uczenia się oraz zorientowanie na rezultat
-
Komunikatywna znajomość języka angielskiego
Mile widziane
-
Umiejętności UX, projektowanie interakcji, projektowanie/optymalizacja procesów
-
Portfolio przykładów botów
To oferujemy
- Udział w unikalnym w skali rynku projekcie – tworzymy od zera rozwiązanie do obsługi 2,5 mln Klientów Banku Millennium
- Rozwój i możliwości nauki – rozwiązanie będziemy budować w oparciu o najlepsze, dostępne na rynku globalnych technologie
- Pracę w zespole entuzjastów, którzy lubią ze sobą pracować i chcą tworzyć najlepsze rozwiązania na rynku
- Samodzielność i realny wpływ na kształt wypracowanego rozwiązania
- Pracowniczą kawiarnię Green Caffè Nero ze zniżkami na oferowane napoje oraz posiłki
- Prywatną opiekę medyczną oraz możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego
- Pracę częściowo zdalną w modelu hybrydowym
- Pracę w Warszawie (nieopodal stacji Metro Pole Mokotowskie)
Benefity
- prywatna opieka medyczna
- ubezpieczenie na życie
- zniżki na firmowe produkty i usługi
- dyżury lekarza w biurze
- preferencyjne pożyczki
- kawa / herbata
- dodatkowe świadczenia socjalne
- inicjatywy dobroczynne
- Dostęp do platformy MyBenefit
Bank Millennium S.A.
W Banku Millennium patrzyMy w przyszłość, nieustannie poszukując nowych rozwiązań. Jakość jest obok innowacyjności podstawową wartością naszej kultury organizacyjnej i przejawia się w działaniach każdego pracownika. Zapewniamy Klientom dostęp do produktów i usług na wysokim poziomie, jednocześnie wychodząc naprzeciw ich zmieniającym się potrzebom.Stale doskonalimy swoje kompetencje i stawiamy na współpracę. Tworzymy idealne warunki dla profesjonalnego rozwoju. Sprawdź nasze aktualne oferty pracy i wybierz najlepszą dla siebie. Z nami kariera zawodowa w bankowości jest na wyciągnięcie ręki!