WARSZAWA / ZDALNIE
TWOJE ZADANIA:
- powierzymy w Twoje ręce odpowiedzialność za koordynację i realizowanie projektów z zakresu finansów
- będziesz uczestniczył w procesie budżetowania rocznego
- będziesz brał udział w procesie rozliczania budżetu, rozliczania odchyleń od pozycji budżetowanych, zamykaniu miesiąca
- na co dzień będziesz ściśle współpracował z biznesem i odpowiadał za weryfikację poprawności jego rozliczeń
- będziesz również brał udział w procesie wdrożenia systemu do elektronicznego obiegu dokumentów
SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE, JEŻELI...
- posiadasz co najmniej 2 lata doświadczenia na stanowisku związanym z controllingiem lub finansami wewnętrznymi zdobytego w branży usługowej - i opowiesz nam na przykładach o odniesionych przez Ciebie sukcesach
- znasz Excela na poziomie średnio zaawansowanym
- znasz język angielski na poziomie średnio zaawansowanym
- posiadasz umiejętność logicznego i analitycznego myślenia, umiesz wyciągać wnioski i dawać rekomendacje
- masz inicjatywę, dobrze organizujesz pracę własną, angażujesz się w powierzone zadania, bierzesz odpowiedzialność za rezultaty i nie boisz się rozwiązywać napotkanych problemów
- jesteś dokładny i sumienny
- jeśli ukończyłeś ekonomię, matematykę, metody ilościowe w ekonomii lub pokrewne, będzie to Twój dodatkowy atut
OFERUJEMY:
- pracę u lidera digital marketingu obsługującego TOP marki polskie i międzynarodowe – dla przykładu to my w digitalu robiliśmy odjazdowy launch pierwszego elektrycznego car-sharingu w Warszawie Innogy Go!, promowaliśmy konta bankowe Credit Agricole razem z Dawidem Podsiadło, a gdy upolowałeś kod rabatowy na zakupy w dobrych sklepach internetowych, to prawdopodobnie był on dostarczony właśnie przez nas i naszych Klientów 😉
- stały dostęp do pasjonatów i ekspertów digital marketingu oraz wymianę wiedzy: mamy regularne wewnętrze spotkania („Dzielimy się wiedzą”) oraz platformę z nagranymi szkoleniami wewnętrznymi z różnych obszarów digital marketingu oraz kompetencji miękkich
- dobrą i rozwojową atmosferę pracy z zespołem i przełożonym (97% naszych pracowników ceni sobie wiedzę ekspercką przełożonego, jego wsparcie w rozwiązywaniu problemów oraz relacje z nim; 92% naszych pracowników ceni sobie atmosferę u nas; 89% ceni to, że otrzymuje informacje zwrotne od przełożonego i wskazówki do rozwoju; 90% potwierdza, że ma możliwość proponowania własnych rozwiązań i pomysłów w pracy; dane: ankieta wewnętrzna
- praca hybrydowa w biurze w WARSZAWIE (2-3 dni zdalnie w tygodniu) :)
Mokotów. Daleko od Mordoru. Dog-friendly office. Blisko zieleni (m.in. Park Dreszera oraz Skwer im. Małkowskich). - elastyczne godziny rozpoczęcia pracy: 8-9.30
- Wynagrodzenie adekwatne do posiadanej wiedzy, umiejętności i doświadczenia - umowa B2B lub umowa o pracę
- wsparcie w pierwszych miesiącach adaptacji
- benefity: opieka medyczna (Enel-Med) lub Benefit Multisport lub doładowanie na platformie MyBenefit
PRZEBIEG REKRUTACJI:
1) Analiza aplikacji (nasz zespół bardzo uważnie analizuje nadesłane aplikacje. Sprawdzamy dopasowanie kompetencji, doświadczenia i umiejętności do specyfiki zadań i celów.
2) Wstępna rozmowa telefoniczna o Twoich doświadczeniach i oczekiwaniach.
3) Rozmowa (wideo lub stacjonarna) z przełożonym oraz zadanie dla Ciebie, tak abyśmy mogli sprawdzić Twoje kompetencje w działaniu (to ważne w tak wymagającej branży). To także czas dla Ciebie - śmiało pytaj nas o wszystkie ważne dla Ciebie kwestie związane z pracą!).
4) Decyzja. Przeanalizujemy otrzymane od Ciebie informacje i poinformujemy Cię o dalszych krokach.
5) Witaj na pokładzie! Po wspólnej decyzji widzimy się w biurze na Twój pierwszy dzień :)
1. Administratorem danych osobowych kandydatów do pracy jest Cube Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Puławskiej 99a kod pocztowy 02- 595. Dane przetwarzane są zgodnie z Polityką prywatności https://www.cubegroup.pl/polityka-prywatnosci
2. Wyznaczyliśmy inspektora ochrony danych z którym możesz się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych - listownie na adres wskazany powyżej lub drogą elektroniczną na adres e-mail: iod@cubegroup.pl.
3. Będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe, aby ocenić Twoje kwalifikacje, umiejętności potrzebne do pracy na stanowisku, na które aplikujesz i wybrać odpowiednią osobę do pracy u nas. Jeżeli wyrazisz na to zgodę, będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe w przyszłych rekrutacjach.
4. Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych osobowych jest:
o przepis prawa (art. 22(1) kodeksu pracy) lub przetwarzanie potrzebne do zawarcia umowy;
o Twoja zgoda na przetwarzanie danych przekazanych w CV i w liście motywacyjnym, jeżeli przekazujesz nam dane niż wskazane w przepisach prawa oraz na przetwarzanie w celu uczestnictwa w przyszłych rekrutacjach; 5. Twoje dane osobowe będą udostępniane pracownikom, biorącym udział w niniejszym procesie rekrutacyjnym oraz pracownikom działu HR Administratora.
6. Twoje dane osobowe będą przechowywane tylko przez okres niezbędny do zakończenia procesu rekrutacyjnego, chyba, że wyrazisz wolę uczestniczenia w przyszłych rekrutacjach prowadzonych przez Administratora danych przez okres zadeklarowany przez Ciebie.
7. Masz prawo do:
o dostępu do treści swoich danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,
o wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
o przenoszenia danych,
o cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie,
o wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Urząd Ochrony Danych Osobowych.
8. Zgoda a przetwarzanie danych osobowych jest dobrowolna, jednak niewyrażenie zgody skutkuje brakiem możliwości uczestnictwa w procesie rekrutacji.
9. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednocześnie niepodanie tych informacji spowoduje, iż otrzymane dokumenty aplikacyjne kandydatów do pracy będą usuwane.