Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
Bank Millennium S.A.
Data aktualizacji: 2022-02-16
Specjalista ds. Rekrutacji
Nr ref. KwF/DKA/ZRE
Warszawa, mazowieckie
Bankowość, Human Resources
angielski
Data aktualizacji: 2022-02-16
Bank Millennium S.A.
Specjalista ds. Rekrutacji
REKRUTACJA ZDALNA

Oferta pracy jest nieaktualna

Pracodawca zakończył rekrutację na to ogłoszenie

Specjalista ds. Rekrutacji

Specjalista ds. Rekrutacji

Miejsce pracy: Warszawa
KwF/DKA/ZRE

Twój zakres obowiązków

  • Samodzielne prowadzenie procesów rekrutacji

  • Dobór najbardziej efektywnych metod rekrutacji i pozyskiwania Kandydatów

  • Prowadzenie wywiadów telefonicznych, on-line oraz bezpośrednich spotkań z Kandydatami, przygotowywanie raportów rekrutacyjnych

  • Współpraca z Klientami wewnętrznymi w zakresie realizacji procesów rekrutacyjnych

  • Przygotowywanie, redagowanie oraz zamieszczanie ogłoszeń na zewnętrznych portalach

  • Współtworzenie wizerunku Banku Millennium, jako atrakcyjnego pracodawcy w tym reprezentowanie Banku na targach pracy, konferencjach, itp.

  • Współpraca z zewnętrznymi dostawcami usług rekrutacyjnych

Nasze wymagania

  • Min. 3 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w obszarze HR lub w agencji rekrutacji i doradztwa personalnego

  • Wykształcenie wyższe (najchętniej kierunkowe: ZZL, psychologia, zarządzanie)

  • Umiejętność rekrutacji poprzez niestandardowe kanały takie jak: media społecznościowe, polecenia, eventy

  • Zainteresowanie szeroko pojętym zarządzaniem zasobami ludzkimi

  • Łatwość nawiązywania kontaktów i budowania relacji z ludźmi

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym

  • Duży poziom samodzielności oraz etyki zawodowej

  • Odpowiedzialność i zaangażowanie w realizację powierzonych zadań

Mile widziane

  • Mile widziane doświadczenie w instytucji finansowej

To oferujemy

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę oraz atrakcyjne wynagrodzenie

  • Ciekawą i odpowiedzialną pracę w międzynarodowej instytucji finansowej w obszarze rekrutacji i employer brandingu

  • Atrakcyjną lokalizację biura w Warszawie

  • Pracę w wewnętrznym dziale HR w atmosferze opartej na zaufaniu i współpracy - wsparcie merytoryczne doświadczonych pracowników

  • Możliwości rozwoju oraz wdrażania własnych pomysłów i inicjatyw

Benefity

  • prywatna opieka medyczna
  • ubezpieczenie na życie
  • możliwość pracy zdalnej
  • zniżki na firmowe produkty i usługi
  • preferencyjne pożyczki
  • kawa / herbata
  • dodatkowe świadczenia socjalne
  • inicjatywy dobroczynne
  • dostęp do platformy MyBenefit

Bank Millennium S.A.

W Banku Millennium patrzyMy w przyszłość, nieustannie poszukując nowych rozwiązań. Jakość jest obok innowacyjności podstawową wartością naszej kultury organizacyjnej i przejawia się w działaniach każdego pracownika. Zapewniamy Klientom dostęp do produktów i usług na wysokim poziomie, jednocześnie wychodząc naprzeciw ich zmieniającym się potrzebom.

Stale doskonalimy swoje kompetencje i stawiamy na współpracę. Tworzymy idealne warunki dla profesjonalnego rozwoju. Sprawdź nasze aktualne oferty pracy i wybierz najlepszą dla siebie. Z nami kariera zawodowa w bankowości jest na wyciągnięcie ręki!

W centralach Banku Millenium tworzymy i rozwijamy każdy z obszarów naszej działalności – od marketingu, przez ocenę ryzyka i decyzje kredytowe, zarządzanie procesami i projektami, po administrację i HR. To tu opracowujemy i doskonalimy innowacyjne, zdigitalizowane rozwiązania dla wszystkich linii biznesowych i produktowych. Zostań naszym pracownikiem i zacznij razem z nami kreować nowoczesną przyszłość!
W centralach Banku Millenium