Ekspert ds. Zarządzania Procesowego w Departamencie Procesów
KwF/DZP/AU
Twój zakres obowiązków
-
Przeprowadzanie przeglądów procesów i dokumentowanie ich wyników
-
Utrzymanie aktualności struktury procesów
-
Monitorowanie portfela projektów
-
Przygotowanie raportów
-
Weryfikacja roli procesów oraz projektów w realizacji strategii organizacji
-
Organizacja i zarządzanie dokumentacją
-
Wsparcie właścicieli procesów, m.in. w wykorzystaniu głosu Klienta, informacji o compliance, profilu ryzyka operacyjnego oraz ciągłości działania do inicjowania działań usprawniających
-
Monitorowanie wdrożenia inicjatyw i rekomendacji
Nasze wymagania
-
Min. 5 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku – mile widziane w instytucji finansowej
-
Wiedza w zakresie zarządzania procesowego poparta praktycznym doświadczeniem
-
Doświadczenie w prowadzeniu spotkań i warsztatów
-
Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
-
Znajomość MS Office (szczególnie Excel i PowerPoint)
-
Umiejętność przeprowadzania analiz i samodzielnego proponowania rozwiązań
-
Umiejętność pracy pod presją czasu oraz pracy z dużą ilością różnorodnych informacji
-
Umiejętność szybkiego uczenia się
-
Umiejętność pracy w zespole - wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne
-
Samodzielność, inicjatywa i kreatywność
Mile widziane
-
Dodatkowy atutem będzie - Certyfikat PRINCE2 lub PMI
-
Mile widziane - Znajomość metodologii Lean/Lean Six Sigma
To oferujemy
-
Umowę o pracę i atrakcyjne wynagrodzenie
-
Interesującą i odpowiedzialną pracę w dynamicznym otoczeniu biznesowym w międzynarodowej instytucji finansowej
-
Rozwój zawodowy poprzez pracę nad zróżnicowanymi tematycznie projektami realizowanymi w różnych obszarach Banku
-
Realny wpływ na cele, organizację i efektywność kluczowych procesów biznesowych
-
Dobrą atmosferę w zespole nastawionym na dzielenie się wiedzą
Benefity
- prywatna opieka medyczna
- ubezpieczenie na życie
- zniżki na firmowe produkty i usługi
- kawa / herbata
- dodatkowe świadczenia socjalne
- inicjatywy dobroczynne
- punkt obsługi lekarskiej w centrali
- platforma kafeteryjna
Bank Millennium S.A.
W Banku Millennium patrzyMy w przyszłość, nieustannie poszukując nowych rozwiązań. Jakość jest obok innowacyjności podstawową wartością naszej kultury organizacyjnej i przejawia się w działaniach każdego pracownika. Zapewniamy Klientom dostęp do produktów i usług na wysokim poziomie, jednocześnie wychodząc naprzeciw ich zmieniającym się potrzebom.Stale doskonalimy swoje kompetencje i stawiamy na współpracę. Tworzymy idealne warunki dla profesjonalnego rozwoju. Sprawdź nasze aktualne oferty pracy i wybierz najlepszą dla siebie. Z nami kariera zawodowa w bankowości jest na wyciągnięcie ręki!