Job Description & Summary
W PwC naszym celem jest budowanie społecznego zaufania i rozwiązywanie kluczowych problemów.
Jesteśmy siecią firm działającą w 155 krajach. Zatrudniamy ponad 284 tys. osób, które dostarczają naszym klientom najwyższej jakości usługi w zakresie doradztwa biznesowego, technologicznego, podatkowo-prawnego oraz audytu.
Obecnie poszukujemy kandydatów do działu Infrastructure & Procurement na stanowisko:
Specjalisty ds. BHP
Rola:
-
Tworzenie standardów BHP, dokumentacji, procedur i instrukcji stanowiskowych,
-
Udział w postępowaniach powypadkowych oraz dokumentowanie przyczyn i okoliczności wypadków przy pracy, w drodze do/z pracy oraz zdarzeń potencjalnie wypadkowych, zgodnie z wymaganiami przepisów oraz wewnętrznymi procedurami i standardami,
-
Kontrola i doradztwo w zakresie warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad BHP,
-
Udział i opracowywanie ocen ryzyka zawodowego,
-
Organizacja i prowadzenie szkoleń oraz opracowywanie materiałów szkoleniowych,
-
Odpowiedzialność za terminowe sporządzanie sprawozdawczości oraz tworzenie analiz na potrzeby wewnętrzne oraz dla zewnętrznych organów nadzoru nad warunkami pracy i bezpieczeństwa pożarowego,
-
Czynny udział w audytach wewnętrznych oraz zewnętrznych,
-
Organizacja i udział w posiedzeniach Komisji BHP.
Profil:
-
Doświadczenie w służbach BHP,
-
Kwalifikacje zawodowe określone dla stanowiska Specjalista ds. BHP,
-
Ukończone studia wyższe kierunkowe w zakresie BHP,
-
Praktyczna znajomość pakietu Microsoft Office,
-
Bardzo dobra znajomość przepisów w zakresie BHP,
-
Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (min. poziom B2),
-
Umiejętność przekazywania wiedzy,
-
Umiejętność nawiązywania kontaktów oraz budowania relacji,
-
Umiejętność rozwiązywania problemów,
-
Odpowiedzialność, zaangażowanie oraz dobra organizacja pracy,
-
Nastawienie na promowanie kultury bezpieczeństwa pracy,
-
Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i komunikacyjne,
-
Samodzielność, zaangażowanie oraz silna motywacja do pracy,
-
Dyspozycyjność w dniach: środa - piątek; dodatkowo dostępność na prowadzenie szkoleń (wcześniej zaplanowane).
Dodatkowym atutem będzie:
-
Ukończone szkolenie dla inspektorów ochrony przeciwpożarowej,
-
Ukończony kurs kwalifikowanej pierwszej pomocy i instruktora pierwszej pomocy,
-
Przygotowanie pedagogiczne w zakresie metodyki i prowadzenia szkoleń,
-
Doświadczenie zawodowe w dużym przedsiębiorstwie / korporacji.
Oferujemy:
-
Możliwość rozwoju zawodowego,
-
Atrakcyjne wynagrodzenie oraz pakiet benefitów,
-
Umowę o pracę,
-
Ciekawą i dynamiczną pracę w wiodącej na rynku polskim i międzynarodowym firmie doradczej.
W przypadku wystąpienia problemów przy składaniu aplikacji skontaktuj się z nami pod adresem mailowym: pl_karieraeksperta@pwc.com
Uprzejmie informujemy, iż adres mailowy pl_karieraeksperta@pwc.com nie służy do przesyłania aplikacji.