Sektor finansowy (FSI), a w szczególności branża ubezpieczeń w Polsce stoi w obszarze wielu wyzwań. Poszukujemy osoby zainteresowanej branżą bankową i ubezpieczeniową, która będzie wspierać zespół tworzący strategię marketingową i komunikacyjną dla grupy FSI Deloitte oraz będzie odpowiadać za działania business development. To stanowisko o dużej samodzielności, przy bieżącym wsparciu managera zespołu i liderów funkcji biznesowych.
Pracując z nami staniesz się członkiem dynamicznego zespołu profesjonalistów zajmujących się marketingiem w Deloitte Polska i Europie Centralnej, od których będziesz mogła/mógł się wiele nauczyć. Korzystamy ze zróżnicowanych technologii marketingowych (mar-tech), między innymi poznasz takie obszary jak: marketing automation, CRM, content marketing, e-mail marketing, webinary, podcasty, lead generation czy network development.
W Deloitte zawsze jesteśmy otwarci na nowe pomysły i ciekawe inicjatywy. Jeśli interesujesz się ubezpieczeniami, marketingiem i business development – ta oferta jest dla Ciebie.
Zakres obowiązków:
Wraz z managerem zespołu marketingu FSI, koordynator stanie się zaufanym doradcą liderów zespołów biznesowych obsługujących branżę ubezpieczeniową w Polsce. We współpracy z nimi będzie wdrażać różnorodne inicjatywy, które będą miały realny wpływ na rozwój biznesu w obszarze ubezpieczeniowym i wzmocnią pozycję rynkową obszaru FSI w Deloitte:
- wspieranie lidera i zespołów biznesowych obsługujących branżę ubezpieczeniową w procesie planowania działań biznesowych, sprzedażowych i marketingowych,
- wparcie zespołu biznesowego przy projektach dla kluczowych klientów z sektora ubezpieczeniowego,
- opracowywanie strategicznych planów marketingowych realizujących cele i priorytety zespołu odpowiedzialnego za sektor ubezpieczeniowy,
- przygotowywanie kampanii „go-to-market”, których adresatem jest sektor ubezpieczeniowy w Polsce,
- aktywne poszukiwanie wydarzeń, programów, ciekawych współprac dostosowanych do potrzeb i celów zespołu biznesowego branży ubezpieczeniowej w Polsce,
- organizowanie regularnych spotkań branżowych zespołu biznesowego i aktywne uczestnictwo w takich spotkaniach,
- organizacja współpracy ekspertów z sektora ubezpieczeń w Polsce i w regionie,
- wsparcie administracyjne przy realizacji rutynowych zadań dotyczących sektora usług finansowych.
Nasze oczekiwania:
- zainteresowanie sektorem usług finansowych, w szczególności w obszarze ubezpieczeń,
- podstawowa znajomość marketingu i PR (3-5 lat doświadczenia);
- biegła znajomość programów Power Point i Excel,
- dobrze rozwinięte umiejętności organizacyjne,
- wysoki poziom umiejętności komunikacyjnych,
- biegła znajomość języka angielskiego,
- chęć uczenia się nowych rzeczy i pogłębiania nowo zdobytej wiedzy,
- wysoki poziom motywacji, energia do działania, orientacja na wyniki.