Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
BNP Paribas Bank Polska
Data aktualizacji: 2022-06-17
Warszawa, mazowieckie
Bankowość, Obsługa klienta, Sprzedaż
angielski
Data aktualizacji: 2022-06-17

Oferta pracy jest nieaktualna

Pracodawca zakończył rekrutację na to ogłoszenie

Podobne oferty pracy

BNP PARIBAS Bank zmieniającego się świata
Starszy Specjalista/Starsza Specjalistka ds. Obsługi Kanałów Elektronicznych

Starszy Specjalista/Starsza Specjalistka ds. Obsługi Kanałów Elektronicznych

miejsce pracy: Warszawa

Nasz charakter

BNP Paribas to bank zmieniającego się świata i jeden z największych banków w Polsce. Oprócz szeregu produktów finansowych oferujemy Ci także pracę. Wiemy, jak rozwijać Twoją karierę. Mamy szereg benefitów, które pozwolą pracować Ci w przyjaznym środowisku. Słuchamy, to jedna z naszych najważniejszych cech. Chcesz i lubisz zmieniać? Dołącz do nas.

Twój charakter

  • wykształcenie wyższe;
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie);
  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;
  • bardzo dobra znajomość zagadnień z zakresu informatyki;
  • wysokie zdolności komunikacyjne;
  • umiejętność budowania pozytywnych relacji z Klientem;
  • umiejętność pracy w zespole i współpracy innymi jednostkami;
  • otwartość na zmiany;
  • znajomość popularnych systemów księgowych, struktur plików płatności Elixir, XML i komunikatów SWIFT (np. MT940, MT101) będzie dodatkowym atutem.

Charakter
Twojej pracy
  • wsparcie techniczne (telefoniczne i mailowe) Klientów w ramach drugiej linii wsparcia bankowości elektronicznej dla korporacji;
  • wspieranie procesu logowania i instalacji oprogramowania do obsługi urządzeń kryptograficznych;
  • wspieranie użytkowników bankowości elektronicznej w zakresie importu i eksportu danych z płatnościami, wyciągami i kontrahentami;
  • analiza plików płatności i wyciągów importowanych do systemów księgowych klientów;
  • reagowanie na zgłaszane nieprawidłowości w działaniu systemów;
  • rejestracja i monitoring spraw i reklamacji zgłaszanych przez użytkowników bankowości elektronicznej;
  • wsparcie (telefoniczne i mailowe) innych jednostek banku i Grupy BNP Paribas w zakresie globalnych kanałów dostępu;
  • parametryzacja usług niestandardowych w systemach bankowości elektronicznej;
  • obsługa wniosków oraz korespondencji Klientów bankowości elektronicznej przekazywanej przez system bankowości elektronicznej GOonline Biznes lub ich dystrybucja do właściwych jednostek;
  • udział w opracowywaniu rozwiązań i materiałów usprawniających obsługę Klientów;
  • kształtowanie pozytywnego wizerunku banku poprzez wysoką jakość obsługi Klientów korzystających z elektronicznych kanałów dostępu.
Masz jak w Banku
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
  • możliwość rozwoju osobistego i zawodowego w wiodącym, uniwersalnym Banku o międzynarodowym zasięgu;
  • możliwość wykorzystania dotychczasowych doświadczeń w procesie transformacji Banku na polskim rynku i budowaniu jego przewagi konkurencyjnej;
  • system motywacyjny oparty na ocenie indywidualnych osiągnięć (premie roczne)
  • hybrydowy model pracy: stacjonarnie w siedzibie banku przy ul. Kasprzaka 2 i zdalnie.

I jeszcze kilka słów o plusach pracy z nami – bo jest tego naprawdę sporo:

KAFETERIA MY BENEFIT
To TWÓJ czas wolny. Decyduj, jak chcesz go wykorzystać. Jest co robić.
KARTA MULTISPORT
Nie trzymaj jej bezczynnie w portfelu. Bierz bliskich i spędzaj czas aktywnie.
FITQBE
Kondycja, samopoczucie i pasje są równie ważne. Rozwijaj się i dbaj o nie.
UPOMINKI DLA DZIECI Z OKAZJI DNIA DZIECKA
Pamiętasz o Dniu Dziecka? My zawsze.
UBEZPIECZENIE NA ŻYCIE I NNW
Twoi bliscy są częścią naszej rodziny. Zadbajmy o nich.
PRACUJ Z CHARAKTEREM

Nasz charakter

BNP Paribas to bank zmieniającego się świata i jeden z największych banków w Polsce. Oprócz szeregu produktów finansowych oferujemy Ci także pracę. Wiemy, jak rozwijać Twoją karierę. Mamy szereg benefitów, które pozwolą pracować Ci w przyjaznym środowisku. Słuchamy, to jedna z naszych najważniejszych cech. Chcesz i lubisz zmieniać? Dołącz do nas.

Twój charakter

  • wykształcenie wyższe;
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie);
  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;
  • bardzo dobra znajomość zagadnień z zakresu informatyki;
  • wysokie zdolności komunikacyjne;
  • umiejętność budowania pozytywnych relacji z Klientem;
  • umiejętność pracy w zespole i współpracy innymi jednostkami;
  • otwartość na zmiany;
  • znajomość popularnych systemów księgowych, struktur plików płatności Elixir, XML i komunikatów SWIFT (np. MT940, MT101) będzie dodatkowym atutem.

Charakter Twojej pracy

  • wsparcie techniczne (telefoniczne i mailowe) Klientów w ramach drugiej linii wsparcia bankowości elektronicznej dla korporacji;
  • wspieranie procesu logowania i instalacji oprogramowania do obsługi urządzeń kryptograficznych;
  • wspieranie użytkowników bankowości elektronicznej w zakresie importu i eksportu danych z płatnościami, wyciągami i kontrahentami;
  • analiza plików płatności i wyciągów importowanych do systemów księgowych klientów;
  • reagowanie na zgłaszane nieprawidłowości w działaniu systemów;
  • rejestracja i monitoring spraw i reklamacji zgłaszanych przez użytkowników bankowości elektronicznej;
  • wsparcie (telefoniczne i mailowe) innych jednostek banku i Grupy BNP Paribas w zakresie globalnych kanałów dostępu;
  • parametryzacja usług niestandardowych w systemach bankowości elektronicznej;
  • obsługa wniosków oraz korespondencji Klientów bankowości elektronicznej przekazywanej przez system bankowości elektronicznej GOonline Biznes lub ich dystrybucja do właściwych jednostek;
  • udział w opracowywaniu rozwiązań i materiałów usprawniających obsługę Klientów;
  • kształtowanie pozytywnego wizerunku banku poprzez wysoką jakość obsługi Klientów korzystających z elektronicznych kanałów dostępu.

Masz jak w Banku

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
  • możliwość rozwoju osobistego i zawodowego w wiodącym, uniwersalnym Banku o międzynarodowym zasięgu;
  • możliwość wykorzystania dotychczasowych doświadczeń w procesie transformacji Banku na polskim rynku i budowaniu jego przewagi konkurencyjnej;
  • system motywacyjny oparty na ocenie indywidualnych osiągnięć (premie roczne)
  • hybrydowy model pracy: stacjonarnie w siedzibie banku przy ul. Kasprzaka 2 i zdalnie.

I jeszcze kilka słów o plusach pracy z nami – bo jest tego naprawdę sporo:

  • KAFETERIA MY BENEFIT
    To TWÓJ czas wolny. Decyduj, jak chcesz go wykorzystać. Jest co robić.
  • KARTA MULTISPORT
    Nie trzymaj jej bezczynnie w portfelu. Bierz bliskich i spędzaj czas aktywnie.
  • UPOMINKI DLA DZIECI Z OKAZJI DNIA DZIECKA
    Pamiętasz o Dniu Dziecka? My zawsze.
  • OPIEKA MEDYCZNA
    Dbaj o zdrowie. Opieka medyczna czeka w pogotowiu, gdyby coś stało się Tobie lub Twoim bliskim.
  • UBEZPIECZENIE NA ŻYCIE I NNW
    Twoi bliscy są częścią naszej rodziny. Zadbajmy o nich.
  • ZNIŻKI W BNP PARIBAS
    Korzystaj, bo jesteś u siebie.
Forma zatrudnienia
Umowa o pracę
Wymiar godzin
Pełny etat
Poziom stanowiska
Specjalista
Języki
angielski

Podobne oferty pracy

Forma zatrudnienia
Umowa o pracę
Wymiar godzin
Pełny etat
Poziom stanowiska
Specjalista
Języki
angielski

Podobne oferty pracy

Forma zatrudnienia
Umowa o pracę
Wymiar godzin
Pełny etat
Poziom stanowiska
Specjalista
Języki
angielski