Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
BNP Paribas Bank Polska
Data aktualizacji: 2022-07-22
Nowy Sącz, małopolskie
Bankowość, Obsługa klienta, Sprzedaż
Data aktualizacji: 2022-07-22

Oferta pracy jest nieaktualna

Pracodawca zakończył rekrutację na to ogłoszenie

BNP PARIBAS Bank zmieniającego się świata
Specjalistka/Specjalista ds Obsługi Klienta MŚP (Nowy Sącz)

Specjalistka/Specjalista ds Obsługi Klienta MŚP (Nowy Sącz)

miejsce pracy: Nowy Sącz

Nasz charakter

BNP Paribas to bank zmieniającego się świata i jeden z największych banków w Polsce. Oprócz szeregu produktów finansowych oferujemy Ci także pracę. Wiemy, jak rozwijać Twoją karierę. Mamy szereg benefitów, które pozwolą pracować Ci w przyjaznym środowisku. Słuchamy, to jedna z naszych najważniejszych cech. Chcesz i lubisz zmieniać? Dołącz do nas.

Twój charakter

  • min.1 rok doświadczenia w obszarze Bankowości we współpracy z Klientami Korporacyjnymi lub MSP;
  • min.3 lata doświadczenia w bezpośredniej obsłudze klienta;
  • znajomość programów Microsoft Office;
  • umiejętność budowania relacji z Klientami Korporacyjnymi;
  • komunikatywność;
  • zorientowanie na jakość i umiejętność oceny sytuacji, elementów wymagających poprawy;
  • komunikatywna znajomość j. angielskiego (B1).

Charakter
Twojej pracy
  • udzielanie telefonicznej i elektronicznej informacji na temat posiadanych rachunków, produktów, transakcji i obsługi posprzedażowej na podstawie informacji pozyskanych z dostępnych systemów operacyjnych;
  • zapewnienie wsparcia pierwszej linii bankowości elektronicznej – udzielanie informacji dotyczących użytkowników BiznesPl@net, wsparcie w rozwiązywaniu problemów klientów;
  • wykonywanie korekt na rachunkach związanych z wyjaśnieniami zapytań klientów;
  • aktywowanie i zastrzeganie kart dedykowanych dla klientów z segmentu MŚP;
  • przyjmowanie skarg, reklamacji klientów;
  • współpraca z jednostkami operacyjnymi;
  • budowanie relacji z klientami obszaru korporacyjnego z dedykowanego portfela BC;
  • współpraca z jednostkami Banku w zakresie obsługi posprzedażowej klientów;
  • realizacja kampanii w jednostce; 
  • aktywny udział w procesach usprawniania pracy Biura Obsługi Klientów MSP;
  • wsparcie dla młodszych stażem współpracowników, wdrażanie ich do pracy.
Masz jak w Banku
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
  • wsparcie, wiedzę i pomoc przełożonych; 
  • możliwość rozwoju kariery na ścieżce eksperckiej lub menedżerskiej w różnych obszarach Banku;
  • otwartą, opartą na współpracy kulturę organizacyjną.

I jeszcze kilka słów o plusach pracy z nami – bo jest tego naprawdę sporo:

KAFETERIA MY BENEFIT
To TWÓJ czas wolny. Decyduj, jak chcesz go wykorzystać. Jest co robić.
KARTA MULTISPORT
Nie trzymaj jej bezczynnie w portfelu. Bierz bliskich i spędzaj czas aktywnie.
UPOMINKI DLA DZIECI Z OKAZJI DNIA DZIECKA
Pamiętasz o Dniu Dziecka? My zawsze.
UBEZPIECZENIE NA ŻYCIE I NNW
Twoi bliscy są częścią naszej rodziny. Zadbajmy o nich.
ZNIŻKI W BNP PARIBAS
Korzystaj, bo jesteś u siebie.
PRACUJ Z CHARAKTEREM

Nasz charakter

BNP Paribas to bank zmieniającego się świata i jeden z największych banków w Polsce. Oprócz szeregu produktów finansowych oferujemy Ci także pracę. Wiemy, jak rozwijać Twoją karierę. Mamy szereg benefitów, które pozwolą pracować Ci w przyjaznym środowisku. Słuchamy, to jedna z naszych najważniejszych cech. Chcesz i lubisz zmieniać? Dołącz do nas.

Twój charakter

  • min.1 rok doświadczenia w obszarze Bankowości we współpracy z Klientami Korporacyjnymi lub MSP;
  • min.3 lata doświadczenia w bezpośredniej obsłudze klienta;
  • znajomość programów Microsoft Office;
  • umiejętność budowania relacji z Klientami Korporacyjnymi;
  • komunikatywność;
  • zorientowanie na jakość i umiejętność oceny sytuacji, elementów wymagających poprawy;
  • komunikatywna znajomość j. angielskiego (B1).

Charakter Twojej pracy

  • udzielanie telefonicznej i elektronicznej informacji na temat posiadanych rachunków, produktów, transakcji i obsługi posprzedażowej na podstawie informacji pozyskanych z dostępnych systemów operacyjnych;
  • zapewnienie wsparcia pierwszej linii bankowości elektronicznej – udzielanie informacji dotyczących użytkowników BiznesPl@net, wsparcie w rozwiązywaniu problemów klientów;
  • wykonywanie korekt na rachunkach związanych z wyjaśnieniami zapytań klientów;
  • aktywowanie i zastrzeganie kart dedykowanych dla klientów z segmentu MŚP;
  • przyjmowanie skarg, reklamacji klientów;
  • współpraca z jednostkami operacyjnymi;
  • budowanie relacji z klientami obszaru korporacyjnego z dedykowanego portfela BC;
  • współpraca z jednostkami Banku w zakresie obsługi posprzedażowej klientów;
  • realizacja kampanii w jednostce; 
  • aktywny udział w procesach usprawniania pracy Biura Obsługi Klientów MSP;
  • wsparcie dla młodszych stażem współpracowników, wdrażanie ich do pracy.

Masz jak w Banku

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
  • wsparcie, wiedzę i pomoc przełożonych; 
  • możliwość rozwoju kariery na ścieżce eksperckiej lub menedżerskiej w różnych obszarach Banku;
  • otwartą, opartą na współpracy kulturę organizacyjną.

I jeszcze kilka słów o plusach pracy z nami – bo jest tego naprawdę sporo:

  • KAFETERIA MY BENEFIT
    To TWÓJ czas wolny. Decyduj, jak chcesz go wykorzystać. Jest co robić.
  • KARTA MULTISPORT
    Nie trzymaj jej bezczynnie w portfelu. Bierz bliskich i spędzaj czas aktywnie.
  • UPOMINKI DLA DZIECI Z OKAZJI DNIA DZIECKA
    Pamiętasz o Dniu Dziecka? My zawsze.
  • OPIEKA MEDYCZNA
    Dbaj o zdrowie. Opieka medyczna czeka w pogotowiu, gdyby coś stało się Tobie lub Twoim bliskim.
  • UBEZPIECZENIE NA ŻYCIE I NNW
    Twoi bliscy są częścią naszej rodziny. Zadbajmy o nich.
  • ZNIŻKI W BNP PARIBAS
    Korzystaj, bo jesteś u siebie.
Poziom stanowiska
Specjalista
Poziom stanowiska
Specjalista