Konsultant ds. Telefonicznej Obsługi Klienta
Twój zakres obowiązków
-
Obsługa klientów czyli aktywna i realna pomoc w codziennym bankowaniu (infolinia) np. aktywacja usług, zastrzeżenie karty, udzielanie informacji w zakresie produktowym
-
Uruchamianie usług dla klientów Banku w tym sprzedaż produktów bankowych (kredytowych i oszczędnościowych)
-
Budowanie długotrwałych relacji z klientami Banku opartych na zaufaniu i fachowej wiedzy
Nasze wymagania
- Wykształcenie minimum średnie
- Poprawna dykcja, miły głos, wysoka kultura osobista oraz znajomość poprawnej polszczyzny
- Wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne
- Dyspozycyjność - gotowość do pracy w systemie zmianowym w pełnym wymiarze
Benefity
- prywatna opieka medyczna
- ubezpieczenie na życie
- możliwość pracy zdalnej
- zniżki na firmowe produkty i usługi
- dodatkowe świadczenia socjalne
- inicjatywy dobroczynne
Bank Millennium S.A.
W Banku Millennium patrzyMy w przyszłość, nieustannie poszukując nowych rozwiązań. Jakość jest obok innowacyjności podstawową wartością naszej kultury organizacyjnej i przejawia się w działaniach każdego pracownika. Zapewniamy Klientom dostęp do produktów i usług na wysokim poziomie, jednocześnie wychodząc naprzeciw ich zmieniającym się potrzebom.Stale doskonalimy swoje kompetencje i stawiamy na współpracę. Tworzymy idealne warunki dla profesjonalnego rozwoju. Sprawdź nasze aktualne oferty pracy i wybierz najlepszą dla siebie. Z nami kariera zawodowa w bankowości jest na wyciągnięcie ręki!