Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
KPMG
Data aktualizacji: 2022-06-30
Warszawa, mazowieckie
IT, Konsulting, BPO/SSC, Analiza
angielski
Data aktualizacji: 2022-06-30
REKRUTACJA ZDALNA

Oferta pracy jest nieaktualna

Pracodawca zakończył rekrutację na to ogłoszenie

Podobne oferty pracy

Capgemini Polska
Poznań, Gdańsk, Katowice, Wrocław, Lublin, Warszawa, Kraków, Opole
Capgemini Polska
Poznań, Gdańsk, Katowice, Wrocław, Lublin, Warszawa, Kraków, Opole
Capgemini Polska
Poznań, Gdańsk, Katowice, Wrocław, Lublin, Warszawa, Kraków, Opole

CRM/ Business Intelligence Supervisor

Warszawa

umowa o pracę


Czym zajmuje się zespół?

Zespół Clients & Markets wspiera realizację strategii rozwoju KPMG w Polsce. Jest odpowiedzialny za działania sprzedażowe, marketingowe, a także za komunikację zewnętrzną oraz wewnętrzną. Zespół przygotowuje analizy pod kątem rozwoju biznesu i opracowuje rozwiązania technologiczne wspierające sprzedaż usług KPMG. Do zadań Clients & Markets należy również zarządzanie wiedzą, bazami danych oraz tworzenie raportów merytorycznych i publikacji thought leadership.

Twój zakres obowiązków:

  • administrowanie wewnętrznym systemem CRM oraz współpraca z deweloperami
  • zbieranie i definiowanie wymagań biznesowych w oparciu o ścisłą współpracę z właścicielem biznesowym i ekspertami obszarów biznesowych
  • analiza wymagań biznesowych i identyfikacja źródeł danych na potrzeby rozwoju raportowania BI
  • sporządzanie raportów na temat wydajności i skuteczności firmy oraz pracowników dla celów zarządczych, a także rozwój ich automatyzacji
  • analiza danych pochodzących z różnych źródeł oraz ich przetwarzanie w hurtowniach oraz relacyjnych bazach danych z wykorzystaniem SQL
  • projektowanie, modyfikacja oraz utrzymanie raportów i kokpitów zarządczych przy wykorzystaniu narzędzi BI (głównie Power BI i MS Excel)
  • doradztwo w zakresie wyboru optymalnych rozwiązań raportowych, możliwości automatyzacji procesów i projektowania efektywnej struktury raportowania
  • wysoka dbałość o jakość danych w systemach CRM dot. klientów, pipeline'u i prognozy sprzedaży
  • ścisła współpraca z zespołem marketingu wspierającym sprzedaż usług KPMG
  • nadzór nad kompletnością i poprawnością wypracowywanych rozwiązań
  • wsparcie w rozwoju umiejętności technicznych innych członków zespołu
  • zarządzanie małym zespołem, odpowiedzialność za dostarczenie projektów do właściciela biznesowego

Oczekujemy:

  • wykształcenia wyższego – preferowane: metody ilościowe, informatyka, kierunki biznesowe lub pokrewne
  • 4 lat doświadczenia zawodowego w pracy dla średnich lub dużych przedsiębiorstw, w tym 2 lat pracy na podobnym stanowisku
  • doświadczenia w pracy w skomplikowanych strukturach organizacyjnych oraz ogólnej znajomości zagadnień architektury korporacyjnej
  • doświadczenia w zakresie analizowania potrzeb i zbierania wymagań biznesowych
  • dobrej znajomości Power BI oraz SQL
  • bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office (w szczególności MS Excel)
  • doświadczenia w projektowaniu raportów oraz kokpitów zarządczych, zarówno w warstwie technicznej, jak i wizualnej
  • umiejętności analitycznego myślenia, operowania na liczbach i wyciągania logicznych wniosków
  • dokładności i dbałości o wysoką jakość świadczonych usług
  • znajomości języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację
  • wysokiej kultury osobistej oraz umiejętności porozumiewania się z innymi w skuteczny i przyjazny sposób
  • doskonałych umiejętności organizacyjnych i zarządzania czasem,
  • samodzielności w działaniu oraz zaangażowania w wykonywane zadania
  • kreatywności, umiejętności współpracy w zespole
  • umiejętności koordynowania pracy innych osób
  • otwartości na nowe wyzwania

Mile widziane:

  • znajomość języka DAX
  • praktyczna znajomość MS SQL Server
  • znajomość VBA

Oferujemy:

  • konkurencyjne wynagrodzenie
  • możliwość pracy zdalnej
  • zdefiniowaną i jasną ścieżkę kariery
  • szeroki wybór szkoleń w ramach platformy Degreed
  • szkolenia LinkedIn Learning oraz certyfikowane szkolenia Microsoft
  • buddy Program – komfortowy start
  • program rekomendacji – bonus za polecenie pracownika
  • program mentoringowy
  • ubezpieczenie na życie
  • prywatną opiekę medyczną
  • program kafeteryjny, w którym pracownicy sami wybierają interesujące ich benefity
Masz pytania?

Zapytaj Rekrutera
KPMG w Polsce
KPMG Sp. z o.o., Departament People & Culture, ul. Inflancka 4A, 00-189 Warszawa

©2022 KPMG Sp. z o.o., polska spółka z ograniczoną odpowiedzialnością i członek globalnej organizacji KPMG składającej się z niezależnych spółek członkowskich stowarzyszonych z KPMG International Limited, prywatną spółką angielską z odpowiedzialnością ograniczoną do wysokości gwarancji. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Nazwa i logo KPMG są znakami towarowymi używanymi na podstawie licencji przez niezależne firmy członkowskie globalnej organizacji KPMG.
Forma zatrudnienia
Umowa o pracę
Poziom stanowiska
Specjalista
Języki
angielski

Podobne oferty pracy

Capgemini Polska
Poznań, Gdańsk, Katowice, Wrocław, Lublin, Warszawa, Kraków, Opole
Capgemini Polska
Poznań, Gdańsk, Katowice, Wrocław, Lublin, Warszawa, Kraków, Opole
Capgemini Polska
Poznań, Gdańsk, Katowice, Wrocław, Lublin, Warszawa, Kraków, Opole
Forma zatrudnienia
Umowa o pracę
Poziom stanowiska
Specjalista
Języki
angielski

Podobne oferty pracy

Capgemini Polska
Poznań, Gdańsk, Katowice, Wrocław, Lublin, Warszawa, Kraków, Opole
Capgemini Polska
Poznań, Gdańsk, Katowice, Wrocław, Lublin, Warszawa, Kraków, Opole
Capgemini Polska
Poznań, Gdańsk, Katowice, Wrocław, Lublin, Warszawa, Kraków, Opole
Forma zatrudnienia
Umowa o pracę
Poziom stanowiska
Specjalista
Języki
angielski