Product Manager Segmentu Klienta Zamożnego
Twój zakres obowiązków
-
Prowadzenie projektów w zakresie rozwoju produktów i usług dla klientów zamożnych we współpracy z innymi jednostkami Banku
-
Tworzenie ofert specjalnych i wdrażanie nowych rozwiązań w zakresie sprzedaży i obsługi produktów
-
Analiza rynku i konkurencji w zakresie produktów i usług
-
Monitorowanie realizacji celów w obszarze segmentu klientów zamożnych
-
Współpraca z zewnętrznymi firmami inwestycyjnymi oraz ubezpieczeniowymi w zakresie produktów inwestycyjnych oraz inwestycyjno-ubezpieczeniowych
-
Opracowywanie i biznesowy nadzór nad dokumentacją i procedurami w zakresie produktów i usług dla klientów zamożnych
-
Wdrażanie modyfikacji w produktach inwestycyjnych, procesach, usługach i modelu obsługi Klientów oraz ich dostosowanie do obowiązujących regulacji prawnych oraz wewnętrznych regulacji banku
-
Efektywne wspieranie procesów sprzedaży i obsługi posprzedażowej
-
Nadzór merytoryczny nad szkoleniami dla pracowników banku
-
Przygotowywanie i nadzór nad komunikacją zewnętrzną do klientów banku-webinarium
Nasze wymagania
-
Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w banku lub innej instytucji bezpośrednio współpracującej z segmentem klienta zamożnego
-
Doświadczenie w zakresie prowadzenia i zarządzania projektami
-
Bardzo dobra znajomość rynku produktów i rozwiązań dla klienta zamożnego
-
Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, PP)
-
Dobra znajomość języka angielskiego
-
Zdolność analitycznego myślenia
-
Wysokie umiejętności interpersonalne
-
Umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne, współpracy w zespole
-
Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki ekonomia, zarządzanie, bankowość i ubezpieczenia
To oferujemy
- Możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowej instytucji finansowej
- Realny wpływ na cele, organizację i efektywność w segmencie Klientów Zamożnych
- Dobrą atmosferę w zespole nastawionym na współpracę i dzielenie się wiedzą
- Umowę o pracę, dostęp do platformy kafeteryjnej
Benefity
- prywatna opieka medyczna
- ubezpieczenie na życie
- zniżki na firmowe produkty i usługi
- kawa / herbata
- dodatkowe świadczenia socjalne
- inicjatywy dobroczynne
Bank Millennium S.A.
W Banku Millennium patrzyMy w przyszłość, nieustannie poszukując nowych rozwiązań. Jakość jest obok innowacyjności podstawową wartością naszej kultury organizacyjnej i przejawia się w działaniach każdego pracownika. Zapewniamy Klientom dostęp do produktów i usług na wysokim poziomie, jednocześnie wychodząc naprzeciw ich zmieniającym się potrzebom.Stale doskonalimy swoje kompetencje i stawiamy na współpracę. Tworzymy idealne warunki dla profesjonalnego rozwoju. Sprawdź nasze aktualne oferty pracy i wybierz najlepszą dla siebie. Z nami kariera zawodowa w bankowości jest na wyciągnięcie ręki!