Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
BNP Paribas Bank Polska
Data aktualizacji: 2022-07-26
Warszawa, mazowieckie
Bankowość, IT
angielski
Data aktualizacji: 2022-07-26

Oferta pracy jest nieaktualna

Pracodawca zakończył rekrutację na to ogłoszenie

BNP PARIBAS Bank zmieniającego się świata
Specjalista/Specjalistka ds. Obsługi Kanałów Elektronicznych

Specjalista/Specjalistka ds. Obsługi Kanałów Elektronicznych

miejsce pracy: Warszawa

Nasz charakter

BNP Paribas to bank zmieniającego się świata i jeden z największych banków w Polsce. Oprócz szeregu produktów finansowych oferujemy Ci także pracę. Wiemy, jak rozwijać Twoją karierę. Mamy szereg benefitów, które pozwolą pracować Ci w przyjaznym środowisku. Słuchamy, to jedna z naszych najważniejszych cech. Chcesz i lubisz zmieniać? Dołącz do nas.

Twój charakter

  • wykształcenie wyższe;
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie);
  • dobra znajomość zagadnień z zakresu informatyki;
  • wysokie zdolności komunikacyjne;
  • umiejętność budowania pozytywnych relacji z Klientem;
  • umiejętność pracy w zespole i współpracy innymi jednostkami;
  • otwartość na zmiany;

Charakter
Twojej pracy
  • wsparcie techniczne (telefoniczne i mailowe) Klientów w ramach drugiej linii wsparcia bankowości elektronicznej dla korporacji;
  • wspieranie procesu logowania i instalacji oprogramowania do obsługi urządzeń kryptograficznych;
  • reagowanie na zgłaszane nieprawidłowości w działaniu systemów;
  • aktywacja rachunków i parametryzacja użytkowników w globalnych kanałach dostępów;
  • parametryzacja usług niestandardowych w systemach bankowości elektronicznej;
  • obsługa wniosków oraz korespondencji Klientów bankowości elektronicznej przekazywanej przez system bankowości elektronicznej GOonline Biznes lub ich dystrybucja do właściwych jednostek;
  • kształtowanie pozytywnego wizerunku banku poprzez wysoką jakość obsługi Klientów korzystających z elektronicznych kanałów dostępu.
Masz jak w Banku
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
  • możliwość rozwoju osobistego i zawodowego w wiodącym, uniwersalnym Banku o międzynarodowym zasięgu;
  • możliwość wykorzystania dotychczasowych doświadczeń w procesie transformacji Banku na polskim rynku i budowaniu jego przewagi konkurencyjnej;
  • system motywacyjny oparty na ocenie indywidualnych osiągnięć (premie roczne)
  • hybrydowy model pracy: stacjonarnie w siedzibie banku przy ul. Kasprzaka 2 i zdalnie.

I jeszcze kilka słów o plusach pracy z nami – bo jest tego naprawdę sporo:

KAFETERIA MY BENEFIT
To TWÓJ czas wolny. Decyduj, jak chcesz go wykorzystać. Jest co robić.
KARTA MULTISPORT
Nie trzymaj jej bezczynnie w portfelu. Bierz bliskich i spędzaj czas aktywnie.
UPOMINKI DLA DZIECI Z OKAZJI DNIA DZIECKA
Pamiętasz o Dniu Dziecka? My zawsze.
UBEZPIECZENIE NA ŻYCIE I NNW
Twoi bliscy są częścią naszej rodziny. Zadbajmy o nich.
ZNIŻKI W BNP PARIBAS
Korzystaj, bo jesteś u siebie.
PRACUJ Z CHARAKTEREM

Nasz charakter

BNP Paribas to bank zmieniającego się świata i jeden z największych banków w Polsce. Oprócz szeregu produktów finansowych oferujemy Ci także pracę. Wiemy, jak rozwijać Twoją karierę. Mamy szereg benefitów, które pozwolą pracować Ci w przyjaznym środowisku. Słuchamy, to jedna z naszych najważniejszych cech. Chcesz i lubisz zmieniać? Dołącz do nas.

Twój charakter

  • wykształcenie wyższe;
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie);
  • dobra znajomość zagadnień z zakresu informatyki;
  • wysokie zdolności komunikacyjne;
  • umiejętność budowania pozytywnych relacji z Klientem;
  • umiejętność pracy w zespole i współpracy innymi jednostkami;
  • otwartość na zmiany;

Charakter Twojej pracy

  • wsparcie techniczne (telefoniczne i mailowe) Klientów w ramach drugiej linii wsparcia bankowości elektronicznej dla korporacji;
  • wspieranie procesu logowania i instalacji oprogramowania do obsługi urządzeń kryptograficznych;
  • reagowanie na zgłaszane nieprawidłowości w działaniu systemów;
  • aktywacja rachunków i parametryzacja użytkowników w globalnych kanałach dostępów;
  • parametryzacja usług niestandardowych w systemach bankowości elektronicznej;
  • obsługa wniosków oraz korespondencji Klientów bankowości elektronicznej przekazywanej przez system bankowości elektronicznej GOonline Biznes lub ich dystrybucja do właściwych jednostek;
  • kształtowanie pozytywnego wizerunku banku poprzez wysoką jakość obsługi Klientów korzystających z elektronicznych kanałów dostępu.

Masz jak w Banku

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
  • możliwość rozwoju osobistego i zawodowego w wiodącym, uniwersalnym Banku o międzynarodowym zasięgu;
  • możliwość wykorzystania dotychczasowych doświadczeń w procesie transformacji Banku na polskim rynku i budowaniu jego przewagi konkurencyjnej;
  • system motywacyjny oparty na ocenie indywidualnych osiągnięć (premie roczne)
  • hybrydowy model pracy: stacjonarnie w siedzibie banku przy ul. Kasprzaka 2 i zdalnie.

I jeszcze kilka słów o plusach pracy z nami – bo jest tego naprawdę sporo:

  • KAFETERIA MY BENEFIT
    To TWÓJ czas wolny. Decyduj, jak chcesz go wykorzystać. Jest co robić.
  • KARTA MULTISPORT
    Nie trzymaj jej bezczynnie w portfelu. Bierz bliskich i spędzaj czas aktywnie.
  • UPOMINKI DLA DZIECI Z OKAZJI DNIA DZIECKA
    Pamiętasz o Dniu Dziecka? My zawsze.
  • OPIEKA MEDYCZNA
    Dbaj o zdrowie. Opieka medyczna czeka w pogotowiu, gdyby coś stało się Tobie lub Twoim bliskim.
  • UBEZPIECZENIE NA ŻYCIE I NNW
    Twoi bliscy są częścią naszej rodziny. Zadbajmy o nich.
  • ZNIŻKI W BNP PARIBAS
    Korzystaj, bo jesteś u siebie.
Forma zatrudnienia
Umowa o pracę
Wymiar godzin
Pełny etat
Poziom stanowiska
Specjalista
Języki
angielski
Forma zatrudnienia
Umowa o pracę
Wymiar godzin
Pełny etat
Poziom stanowiska
Specjalista
Języki
angielski
Forma zatrudnienia
Umowa o pracę
Wymiar godzin
Pełny etat
Poziom stanowiska
Specjalista
Języki
angielski