Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
Bank Millennium S.A.
Data aktualizacji: 2022-07-18
Warszawa, mazowieckie
Bankowość, Project Management, Marketing
angielski
Data aktualizacji: 2022-07-18
Bank Millennium S.A.
Event Manager
REKRUTACJA ZDALNA
Event Manager

Event Manager

Miejsce pracy: Warszawa

Twój zakres obowiązków

  • Planowanie i zarządzanie projektami eventowymi – konferencje offline, online oraz hybrydowe, a także webinary, transmisje live/online, spotkania, gale i imprezy okolicznościowe (również w cyklach)

  • Przygotowywanie propozycji koncepcji eventów – scenariusza, lokalizacji, atrakcji, świadczeń w trakcie wydarzenia

  • Opracowywanie i odpowiedzialność za budżet projektów

  • Przygotowywanie i bieżąca obsługa komunikacji z uczestnikami eventów

  • Codzienna współpraca z agencją eventową

  • Współpraca z partnerami zewnętrznymi – m.in. hotele, artyści/impresariaty, dostawcy cateringu, podwykonawcy i dostawcy usług około-eventowych

  • Przygotowywanie umów z podwykonawcami

  • Współpraca z różnymi klientami wewnętrznymi, również bezpośrednia z zarządem

  • Obecność na evencie i czuwanie nad przebiegiem całego wydarzenia – odpowiedzialność za realizację przyjętych założeń i budżetu

Nasze wymagania

  • Min. 2-letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku odpowiedzialnym za organizację eventów

  • Bardzo dobra znajomość branży eventowej: technika, scenografia, nagłośnienie, oświetlenie, współpraca z artystami

  • Umiejętność tworzenia briefów, negocjacji warunków i umów z partnerami zewnętrznymi

  • Dobra organizacja pracy i zdolność prowadzenia kilku projektów równolegle

  • Dyspozycyjność i gotowość do podróży służbowych

  • Samodzielność w działaniu i kreatywność

  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, głównie PowerPoint i Excel

  • Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie

  • Prawo jazdy kat. B

To oferujemy

  • Umowę o pracę oraz system premii kwartalnej
  • Pakiet prywatnej opieki medycznej
  • Dostęp do platformy kafeteryjnej oraz możliwość skorzystania z wielu świadczeń
  • Możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego na życie
  • Pracę w Departamencie Komunikacji Marketingowej w centrali w Warszawie
  • Atrakcyjną lokalizację biura, nieopodal stacji Metra Pole Mokotowskie
  • Kreatywną, pełną wyzwań pracę z możliwością wykazania się inicjatywą w realizacji zadań
  • Zawodową stabilizację
  • Bezpieczne i elastyczne warunki pracy - praca w systemie hybrydowym

Benefity

  • prywatna opieka medyczna
  • ubezpieczenie na życie
  • zniżki na firmowe produkty i usługi
  • kawa / herbata
  • dodatkowe świadczenia socjalne
  • inicjatywy dobroczynne

Bank Millennium S.A.

W Banku Millennium patrzyMy w przyszłość, nieustannie poszukując nowych rozwiązań. Jakość jest obok innowacyjności podstawową wartością naszej kultury organizacyjnej i przejawia się w działaniach każdego pracownika. Zapewniamy Klientom dostęp do produktów i usług na wysokim poziomie, jednocześnie wychodząc naprzeciw ich zmieniającym się potrzebom.

Stale doskonalimy swoje kompetencje i stawiamy na współpracę. Tworzymy idealne warunki dla profesjonalnego rozwoju. Sprawdź nasze aktualne oferty pracy i wybierz najlepszą dla siebie. Z nami kariera zawodowa w bankowości jest na wyciągnięcie ręki!

W centralach Banku Millenium tworzymy i rozwijamy każdy z obszarów naszej działalności – od marketingu, przez ocenę ryzyka i decyzje kredytowe, zarządzanie procesami i projektami, po administrację i HR. To tu opracowujemy i doskonalimy innowacyjne, zdigitalizowane rozwiązania dla wszystkich linii biznesowych i produktowych. Zostań naszym pracownikiem i zacznij razem z nami kreować nowoczesną przyszłość!
W centralach Banku Millenium