Mamy dla Ciebie pracę, która polega na:
- sporządzaniu umów/aneksów kredytowych oraz dokumentów dotyczących ustanowienia prawnych zabezpieczeń wierzytelności w ramach procesu restrukturyzacji Klienta Biznesowego,
- rejestracji i bieżącej aktualizacji zabezpieczeń prawnych w systemach Banku w ramach procesu restrukturyzacji,
- archiwizacji i bieżącej obsłudze dokumentacji kredytowej,
- rejestrowaniu i bieżącej obsłudze transakcji restrukturyzacyjnych w systemach Banku,
- wsparciu pozostałych Pracowników Departamentu w zakresie obsługi procesu dochodzenia.
Aplikuj na to stanowisko, jeśli jesteś osobą, która:
- posiada minimum 3 letnie doświadczenie w przygotowywaniu i obsłudze dokumentacji kredytowej wraz z dokumentami dotyczącymi zabezpieczeń prawnych kredytów,
- zna proces ustanawiania zabezpieczeń prawnych wierzytelności,
- potrafi posługiwać się pakietem Microsoft Office (w szczególności Excel, Word),
- charakteryzuje się samodzielnością oraz dokładnością w wykonywaniu powierzonych zadań,
- posiada umiejętność efektywnej pracy w zespole oraz samodzielnego rozwiązywania problemów,
- bardzo dobrze organizuje pracę własną,
- z łatwością nawiązuje relacje z ludźmi oraz lubi pracę w zespole,
- cechuje się komunikatywnością oraz wysoką kulturą osobistą,
- dodatkowym atut stanowić będzie: znajomość prawa cywilnego oraz KSH, doświadczenie w procesie restrukturyzacji Klienta Biznesowego,
Oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- atrakcyjne wynagrodzenie wzbogacone systemem premiowym,
- pracę pośród ekspertów chętnie dzielących się swoją wiedzą oraz doświadczeniem,
- pakiet świadczeń socjalnych.
- Prywatna opieka medyczna
- Prywatna opieka stomatologiczna
- Ubezpieczenie na życie, ubezpieczenie grupowe i zniżku w PZU
- Nielimitowana premia miesięczna
- Pakiet szkoleń
- Dofinasowanie do wypoczynku
- Sekcje sportowe
- Karta Miltisport