Mamy dla Ciebie pracę, która polega na:
- realizacji działań związanych z podnoszeniem poziomu jakości obsługi w segmencie klienta indywidualnego
- monitorowaniu i utrzymywaniu standardów sprzedaży i obsługi klientów
- odpowiedzialności za przygotowywanie kampanii komunikacyjnych z zakresu jakości i standardów sprzedaży oraz obsługi klientów sieci sprzedaży,
- bieżącej analizie rynków i zmieniających się trendów w obszarze customer experiene , customer effort,
- realizacji szkoleń z zakresu standardów obsługi dla pracowników
- przygotowywaniu działań rozwojowych dla bankierów, w tym prowadzenie warsztatów i treningów rozwojowych z zakresu jakości sprzedaży, narzędzi sprzedażowych, oferty produktowej, rozmowy sprzedażowej itp.
Aplikuj na to stanowisko, jeśli:
- chciałbyś rozwijać swoją karierę w roli Trenera- prowadzenia warsztatów / szkoleń / coachingów,
- znasz doskonale produkty bankowe i procesy zdalne,
- posiadasz doświadczenie w sprzedaży / obsłudze Klienta w kanałach zdalnych
- posiadasz umiejętność prowadzenia efektywnych rozmów sprzedażowych przez telefon,
- posiadasz wysokie kompetencje i umiejętności interpersonalne,
- jesteś nastawiony na realizację celów,
- posiadasz motywację do działania i otwartość na zmiany,
- posiadasz wykształcenie min. średnie,
Oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- realne możliwości rozwoju zawodowego,
- atmosferę wzajemnego wsparcia i współpracy,
- dofinansowanie do świadczeń socjalnych (karta MultiSport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie, konkursy wewnętrzne, programy zniżkowe i lojalnościowe itp.).
- Prywatna opieka medyczna
- Prywatna opieka stomatologiczna
- Ubezpieczenie na życie, ubezpieczenie grupowe i zniżku w PZU
- Nielimitowana premia miesięczna
- Pakiet szkoleń
- Dofinasowanie do wypoczynku
- Sekcje sportowe
- Karta Miltisport