Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
KPMG
Data aktualizacji: 2022-08-23
Warszawa, mazowieckie
BPO/SSC, Obsługa klienta, Sprzedaż
angielski
Data aktualizacji: 2022-08-23
REKRUTACJA ZDALNA

Oferta pracy jest nieaktualna

Pracodawca zakończył rekrutację na to ogłoszenie

Specjalista ds. telefonicznego wsparcia sprzedaży

Warszawa

umowa o pracę


Zespół Clients & Markets wspiera realizację strategii rozwoju KPMG w Polsce. Jest odpowiedzialny za działania sprzedażowe, marketingowe, a także za komunikację zewnętrzną oraz wewnętrzną. Zespół przygotowuje analizy pod kątem rozwoju biznesu i opracowuje rozwiązania technologiczne wspierające sprzedaż usług KPMG. Do zadań Clients & Markets należy również zarządzanie wiedzą, bazami danych oraz tworzenie raportów merytorycznych i publikacji thought leadership.

Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za:

  • Realizacja akcji sprzedażowych poprzez wykonywanie połączeń telefonicznych do wybranych firm i umawianie spotkań dla ekspertów z zespołów merytorycznych KPMG
  • Uruchamianie nowych akcji sprzedażowych w systemie dedykowanym do obsługi akcji oraz weryfikacja listy kontaktów w systemie
  • Wprowadzanie danych dotyczących akcji sprzedażowych do systemu ogólnofirmowego do zarządzania danymi kontaktowymi klientów (CRM)
  • Przygotowanie raportów oraz regularne wysyłanie podsumowania o wynikach akcji sprzedażowych przeprowadzonych przez telefon do odpowiednich zespołów merytorycznych KPMG

Oczekujemy:

  • Wykształcenia minimum średniego
  • Doświadczenia w telefonicznej obsłudze Klienta biznesowego
  • Minimum 2-letniego doświadczenia w pracy telemarketera, preferowane doświadczenie w branży finansowej/ubezpieczeniowej
  • Umiejętności dopasowania stylu komunikacji do współrozmówcy
  • Wysokiej kultury osobistej i dbałości o poprawny język
  • Zdolności komunikacyjnych i budowania relacji
  • Bardzo dobrej organizacji pracy i umiejętności działania pod presją czasu
  • Dobrej znajomości języka angielskiego

Oferujemy:

  • Konkurencyjne wynagrodzenie
  • Możliwość pracy zdalnej
  • Zdefiniowaną i jasną ścieżkę kariery
  • Szeroki wybór szkoleń w ramach platformy
    Degreed
  • Szkolenia LinkedIn Learning oraz certyfikowane
    szkolenia Microsoft
  • Buddy Program – komfortowy start
  • Program rekomendacji – bonus za polecenie pracownika
  • Program mentoringowy
  • Ubezpieczenie na życie
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Program kafeteryjny, w którym pracownicy sami wybierają interesujące ich benefity
Masz pytania?

Zapytaj Rekrutera
KPMG w Polsce
KPMG Sp. z o.o., Departament People & Culture, ul. Inflancka 4A, 00-189 Warszawa

©2022 KPMG Sp. z o.o., polska spółka z ograniczoną odpowiedzialnością i członek globalnej organizacji KPMG składającej się z niezależnych spółek członkowskich stowarzyszonych z KPMG International Limited, prywatną spółką angielską z odpowiedzialnością ograniczoną do wysokości gwarancji. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Nazwa i logo KPMG są znakami towarowymi używanymi na podstawie licencji przez niezależne firmy członkowskie globalnej organizacji KPMG.
Forma zatrudnienia
Umowa o pracę
Poziom stanowiska
Specjalista
Języki
angielski
Forma zatrudnienia
Umowa o pracę
Poziom stanowiska
Specjalista
Języki
angielski