Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
Goldman Recruitment
Data aktualizacji: 2022-08-23
Head of Controlling
Nr ref. 193819/8444
Wrocław, dolnośląskie
Kontroling, Księgowość
angielski
Data aktualizacji: 2022-08-23
Goldman Recruitment
Head of Controlling
REKRUTACJA ZDALNA

Oferta pracy jest nieaktualna

Pracodawca zakończył rekrutację na to ogłoszenie

Goldman Recruitment to wiodąca polska firma doradcza, wyspecjalizowana w realizacji projektów rekrutacyjnych metodą Search & Selection oraz Executive Search. Naszą ambicją jest najwyższy poziom świadczonych usług, który wyprzedza rynek i tworzy nowy standard w branży doradztwa personalnego.

www.goldmanrecruitment.pl

Dla naszego Klienta, międzynarodowego firmy produkcyjnej poszukujemy osoby na stanowisko Head of Controlling. Wybrana osoba będzie odpowiedzialna za sprawną organizację działu kontrolingu oraz będzie miała wpływ na podejmowanie strategicznych decyzji w firmie.


Head of Controlling

Head of Controlling

Miejsce pracy: Wrocław
Nr ref. 193819/8444

Opis stanowiska:
  • prowadzenie i nadzorowanie działu kontrolingu w firmie,
  • udoskonalanie i wdrażanie  procesów raportowania oraz planowania,
  • przygotowywanie rocznego budżetu oraz jego kontrola,
  • przygotowywanie planów krótko, średnio oraz długo okresowych,
  • przygotowywanie i dostarczanie informacji zarządczej, służącej do podejmowania decyzji kierownictwu firmy,
  • monitoring i kontrola ryzyk związanych z działalnością firmy,
  • analizowanie rentowności według produktów, kanałów dystrybucji,
  • dostosowywanie planu kont do potrzeb rachunkowości zarządczej,
  • bezpośrednia współpraca z zarządem firmy.
Wymagania:
  • wykształcenie wyższe magisterskie, o kierunku finanse i rachunkowość,
  • biegła znajomość przepisów dotyczących rachunkowości (w tym ustawy o rachunkowości),
  • min. 4 lata doświadczenia jako Kontroler Finansowy,
  • min. 2 lata doświadczenia na stanowisku managerskim,
  • mile widziane doświadczenie zawodowe zdobyte w branży produkcyjnej,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2,
  • posiadanie jednej z branżowych licencji ACCA, CIMA lub CFA, będzie dodatkowym atutem,
  • dobra znajomość narzędzi z pakietu MS Office (Excel, Word, Power Point) oraz SAP,
  • analityczny umysł oraz proaktywny sposób pracy.
Oferta obejmuje:
  • ciekawą prace w międzynarodowym środowisku,
  • atrakcyjne warunku finansowe oraz premia uzależniona od osiąganych wyników,
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub umowę b2b,
  • niezbędne narzędzia pracy: samochód służbowy, laptop, telefon komórkowy,
  • benefity: prywatna opieka medyczna, karta MultiSport, możliwość pracy zdalnej.