Opiekun Klienta
Twój zakres obowiązków
-
aktywne pozyskiwanie oraz obsługa Klientów indywidualnych i firmowych, zainteresowanych produktami i usługami bankowymi
-
udział w akcjach promocyjnych oraz budowanie relacji z Klientem na rynku lokalnym
-
realizacja planów sprzedażowych
-
obsługa Klientów zgodnie z najwyższymi standardami jakości obsług
Nasze wymagania
-
komunikatywność i pozytywne nastawienie do działania
-
umiejętność budowania relacji w zespole i z Klientami
-
samodzielność w realizacji zadań i chęć rozwoju
-
min. średnie wykształcenie oraz praktyczna znajomość MS Office
To oferujemy
-
3 m-czny okres przygotowania i wdrożenia do zadań – nauczymy Cię wszystkiego czego będziesz potrzebować w świecie finansów
-
wsparcie w pozyskiwaniu klienta
-
mentoring menedżera i doświadczonych trenerów
-
w okresie wdrożenia zapewniamy 25 pln/h (średnia stawka przeliczeniowa wynikająca ze wszystkich komponentów i liczby godzin przepracowanych w mKiosku)
-
po wdrożeniu wynagrodzenie podzielone na część podstawową i prowizyjną, której wysokość zależy od indywidualnego zaangażowania (średnie wynagrodzenie w 2022 r. wynosi 40 pln/h – średnia stawka przeliczeniowa wynikająca ze wszystkich komponentów i liczby godzin przepracowanych w mKiosku )
-
współpraca w młodym i dynamicznym zespole,
-
elastyczny czas realizacji zadań
-
realna możliwość rozwoju i awansu wewnątrz firmy - (55% naszych menadżerów zaczynało swoją karierę na stanowisku Opiekuna klienta),
-
cykliczne szkolenia rozwijające kompetencje
-
zniżki na produkty i usługi oferowane przez Grupę mBank (kredyty hipoteczne, gotówkowe, ubezpieczenia, usługi telekomunikacyjne, zakup samochodu, prestiżowe konto indywidualne),
-
kartę multisport
-
prywatną opiekę medyczną
-
dodatkowe świadczenia socjalne,