Job Description & Summary
W PwC naszym celem jest budowanie społecznego zaufania i rozwiązywanie kluczowych problemów.
Jesteśmy siecią firm działającą w 155 krajach. Zatrudniamy ponad 284 tys. osób, które dostarczają naszym klientom najwyższej jakości usługi w zakresie doradztwa biznesowego, technologicznego, podatkowo-prawnego oraz audytu.
Obecnie do naszego biura w Łodzi poszukujemy osoby do zespołu specjalistów z zakresu wsparcia administracyjnego dla kadry managerskiej. Rekrutacja dotyczy stanowiska:
Specjalista ds. Administracyjnych
Rola:
-
przygotowywanie rozliczeń wydatków służbowych,
-
organizacja podróży służbowych,
-
współpraca z firmami kurierskimi,
-
udział w wielu projektach administracyjnych,
-
rozliczanie faktur od dostawców,
-
kontakt z biurami tłumaczeń,
-
przygotowywanie oraz edycja dokumentów klienckich,
-
inne bieżące sprawy związane z obsługą administracyjną kadry managerskiej.
Profil:
-
ponad 2 lata doświadczenia w pracy na stanowisku asystenckim,
-
umiejętność ustalania priorytetów oraz rzetelności przy dotrzymywaniu terminów realizacji zadań,
-
wykształcenie wyższe,
-
wysoka proaktywność i motywacja,
-
dobra znajomość Word, Power Point,
-
dobra znajomość języka angielskiego,
-
dobra znajomość formatowania dokumentów będzie dodatkowym atutem,
-
umiejętność zarządzania przepływem informacji w zespole,
-
nienaganna kultura osobista, umiejętność zachowania dyskrecji i taktu,
-
proaktywne podejście do realizacji powierzonych zadań: otwartość, samodzielność, inicjatywa,
-
umiejętność pracy w dynamicznym i zmiennym środowisku,
-
gotowość do pracy z biura w godzinach 9:00 - 17:30.
Oferta:
-
prywatna opieka medyczna dla Pracownika i członków najbliższej rodziny oraz kwartalne,
-
pozytywna atmosfera w zespole,
-
punkty do wykorzystania, m.in. na kartę sportową, bilety do kina czy voucher do restauracji, itp.,
-
dostęp do wewnątrzfirmowego programu szkoleń,
-
telefon służbowy z dużym pakietem danych,
-
program wolontariatu pracowniczego z godzinami wolnymi na jego realizację.