Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
Polska Agencja Inwestycji i Handlu S.A.
Data aktualizacji: 2022-11-09
Warszawa, mazowieckie
Kontroling, Księgowość
angielski
Data aktualizacji: 2022-11-09
Polska Agencja Inwestycji i Handlu S.A.
Młodszy Kontroler Finansowy w Departamencie Finansów

Oferta pracy jest nieaktualna

Pracodawca zakończył rekrutację na to ogłoszenie

Młodszy Kontroler Finansowy w Departamencie Finansów

Młodszy Kontroler Finansowy w Departamencie Finansów

Miejsce pracy: Warszawa

Twoje zadania:

  • kontrolowanie wyników finansowych i wyników prowadzonych projektów
  • przygotowywanie raportów, analiz i zestawień ad hoc
  • akceptowanie dokumentów kosztowych
  • nadzorowanie dokumentacji księgowej i kontrolowanie jej poprawności zgodnie
    z przepisami i procedurami, a także koordynacja i nadzór systemu sprawozdawczości finansowej
  • wdrażanie nowych rozwiązań i narzędzi kontrolingowych w celu optymalizacji
    i automatyzacji procesów finansowych, księgowych i operacyjnych
  • wspieranie procesów analitycznych w obszarze zamknięcia miesiąca / roku bilansowego
  • udział w przygotowaniu rocznego budżetu i planów wieloletnich oraz kontrolowanie ich realizacji, analiza odchyleń od planu i przygotowanie objaśnień
  • udział w definiowaniu, standaryzacji i optymalizacji procesów w obszarach finansowych (księgowość, kontroling) poprzez wdrażanie nowych metodologii i narzędzi informatycznych, bieżąca współpraca  z działem IT
  • współpraca z instytucjami finansowymi oraz audytorami
  • kompleksowe działania w zakresie optymalizacji i rentowności procesów finansowych

Nasze oczekiwania:

  • wykształcenie wyższe kierunkowe (preferowane kierunki: ekonomia, rachunkowość, kontroling, finanse)
  • min. 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • wiedza w zakresie opracowania prognoz finansowych, budowy modeli
  • doświadczenie w obszarze finansów publicznych
  • bardzo dobry poziom obsługi programów komputerowych MS Office, szczególnie MS Excel, znajomość SQL ,VBA, będzie dodatkowym atutem.
  • znajomość zasad rachunkowości, zarządzania i kontroli kosztów, analizy ekonomiczno-finansowej
  • znajomość przepisów ustawy o rachunkowości oraz prawa podatkowego
  • umiejętność wykonywania zadań w ściśle określonym terminie
  • znajomość języka angielskiego w stopniu dobrym
  • wysokie umiejętności analityczne i interpersonalne
  • spostrzegawczość, dokładność, umiejętność wyciągania wniosków
  • pasja do pracy z liczbami
  • dodatkowym atutem będzie umiejętność pracy w systemie enova 365

Nasza oferta:

  • wyzwania zawodowe związane z możliwością realizacji ciekawych projektów
  • zgrany zespół, który doceni Twoje zaangażowanie
  • stałą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • międzynarodowe środowisko pracy

Naszą misją jest kreowanie pozytywnego wizerunku gospodarczego Polski w świecie. Jeśli chcesz być jego częścią, szukamy właśnie Ciebie!


Zainteresowany stanowiskiem? Aplikuj!

W przypadku zaproszenia na kolejny etap rekrutacji może być wymagane przestawienie dokumentów poświadczających wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia.