Dla naszego Klienta, prężnie rozwijającej się polskiej spółki produkcyjnej, poszukujemy osoby na stanowisko HR Generalist. Nowotworzona rola w organizacji odpowiedzialna za stworzenie HR od podstaw w ścisłej współpracy z CEO.
HR Generalist
Opis stanowiska:
- identyfikowanie potrzeb szkoleniowych, realizacja planu szkoleń,
- realizacja planów rozwoju i sukcesji pracowników,
- udział i koordynacja procesów rekrutacyjnych w dedykowanych obszarach,
- koordynowanie procesu wdrożenia nowych pracowników,
- wspieranie managerów i liderów w działaniach operacyjnych w celu zapewnienia najlepszych standardów oraz wysokiej efektywności,
- wspieranie inicjatyw promujących różnorodność, rozwój pracowników,
- budowanie pozytywnego wizerunku firmy,
- współpraca z outsourcingiem płacowym.
Wymagania:
- minimum 3 lata doświadczenia w rozwijaniu działu HR, wprowadzaniu strategii personalnej w zakresie rekrutacji, rozwoju i utrzymywaniu satysfakcji pracowników,
- wiedza na temat wprowadzania polityki szkoleniowej, struktury wynagrodzeń,
- umiejętność planowania strategii rozwoju pracowników w firmie: awansowania i ścieżek kariery,
- umiejętność zarządzania sytuacjami kryzysowymi i wyczucie biznesowe.
Oferta obejmuje:
- budowa od podstaw HR w spółce będącej liderem na rynku,
- zatrudnienie w oparciu o UoP lub B2B,
- samochód służbowy.