Specjalista w Zespole Wypłat i Administracji Kredytów Hipotecznych
Twój zakres obowiązków
- Zakładanie rachunków kredytowych, uruchamianie kredytów oraz rejestracja zabezpieczeń w systemach Banku
- Obsługa operacyjna oraz księgowa kredytów, w tym kredytów preferencyjnych
- Sporządzanie aneksów na podstawie decyzji kredytowych oraz wniosków Klientów Banku
- Wprowadzanie do systemów operacyjnych decyzji, wniosków i postanowień aneksów do umów kredytowych
- Sporządzanie zaświadczeń i opinii o kredytach
- Weryfikacja dodatkowej dokumentacji kredytowej - polis ubezpieczeniowych, aktów notarialnych, odpisów księgi wieczyste
Nasze wymagania
- Znajomość systemów operacyjnych i księgowych (np.: ICBS, def 300)
- Doświadczenie w pracy z dokumentacją kredytową
- Samodzielność i dokładność
- Umiejętność pracy pod presją czasu
- Dyspozycyjność (praca w systemie zmianowym w godz. 8:00 – 18:00)
To oferujemy
- Ciekawą i odpowiedzialną pracę w przyjaznej atmosferze
- Możliwość rozwoju kompetencji i podnoszenia kwalifikacji
- Jasny system premiowy
- Umowę o pracę
Benefity
- dofinansowanie zajęć sportowych
- prywatna opieka medyczna
- ubezpieczenie na życie
- zniżki na firmowe produkty i usługi
- dodatkowe świadczenia socjalne
- inicjatywy dobroczynne
- dostęp do platformy kafeteryjnej
Bank Millennium S.A.
W Banku Millennium patrzyMy w przyszłość, nieustannie poszukując nowych rozwiązań. Jakość jest obok innowacyjności podstawową wartością naszej kultury organizacyjnej i przejawia się w działaniach każdego pracownika. Zapewniamy Klientom dostęp do produktów i usług na wysokim poziomie, jednocześnie wychodząc naprzeciw ich zmieniającym się potrzebom.Stale doskonalimy swoje kompetencje i stawiamy na współpracę. Tworzymy idealne warunki dla profesjonalnego rozwoju. Sprawdź nasze aktualne oferty pracy i wybierz najlepszą dla siebie. Z nami kariera zawodowa w bankowości jest na wyciągnięcie ręki!