Pracując w naszym Centrum Kompetencji Assurance będziesz mieć możliwość bezpośredniej pracy z liczną i różnorodną grupą klientów, przy wykorzystaniu najnowszych dostępnych technologii do przeprowadzania prac audytowych w kluczowych obszarach audytu finansowego.
Płatne Praktyki w Centrum Kompetencji Assurance
Twoja przyszła rola:
-
zdobycie doświadczenia w projektach dla firm z różnych sektorów gospodarki, zarówno ogromnych międzynarodowych przedsiębiorstw, jak i lokalnych firm,
-
poznanie i wykorzystywanie w praktyce różnych narzędzi biznesowych,
-
zdobycie wiedzy o standardach rewizji finansowej oraz sprawozdawczości finansowej,
-
odpowiedzialność za pracę w wybranych, powierzonych obszarach pod nadzorem doświadczonych osób.
Aplikuj, jeśli:
-
studiujesz na min. 3. roku studiów lub masz ukończoną szkołę wyższą,
-
znasz podstawy finansów / rachunkowości,
-
swobodnie komunikujesz się w języku angielskim
-
dobrze znasz program MS Excel,
-
posiadasz wysokie umiejętności analityczne i interpersonalne.
Dołączając do nas zyskujesz:
-
zatrudnienie na okres praktyk z możliwością kontynuacji współpracy, będziesz pracować w trybie hybrydowym,
-
wiele opcji poszerzania wiedzy (np. mentoringu od doświadczonych koleżanek i kolegów, warsztatów, szkoleń e-learning),
-
możliwość stworzenia indywidualnego planu benefitowego (wybór m.in. lunch pass, karta Multisport czy masaże) oraz dostęp do kafeterii - w środku m.in. vouchery, zniżki na urządzenia IT i zakup samochodu,
-
program wellbeingowy - sesje mindfulness i oddychania, wsparcie psychologiczne,
-
3h w miesiącu na wolontariat, a także opcję zaangażowania się w wewnętrzne inicjatywy takie jak PwC Shine (LGBT+) czy Women@PwC,
-
a kiedy polubisz to miejsce tak, jak my, możesz polecić znajomych do PwC w zamian za premię.
Jak wygląda proces rekrutacji?
-
uzupełnij formularz oraz prześlij CV,
-
weź udział w teście kompetencji oraz teście językowym, o których więcej przeczytasz tutaj,
-
poznajmy się lepiej na rozmowie rekrutacyjnej!
W razie problemów, napisz do nas: pl_kariera@pwc.com.