Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
PwC
Data aktualizacji: 2023-11-27
Lublin, lubelskie
Konsulting, Obsługa klienta, Administracja
angielski
Data aktualizacji: 2023-11-27 Aplikuj
PwC to sieć ponad 250 000 tysięcy pracowników w 158 krajach skupionych na tym, by dostarczać usługi najwyższej jakości w obszarach audytu, doradztwa podatkowego, konsultingu i rozwoju technologii. Dołącz do PwC i zmieniaj z nami zasady gry.

IFS Contact Centre w PwC Polska składa się z grona ekspertów w obszarach szeroko rozumianego wsparcia administracyjnego. 

Świadczymy usługi w zakresie zarządzania prawidłowym przepływem procesów administracyjnych, wsparcia asystenckiego dla kadry zarządzającej na szczeblu Managerskim oraz Senior Managerskim a także kompleksową organizacją pracy biura.

Do naszego zespołu poszukujemy: 

Młodszego Specjalisty ds. Administracyjnych i Contact Center

Jeśli jesteś pozytywnie nastawiony do ludzi, uśmiechnięty, zorganizowany, skrupulatny. Lubisz rozwiązywać problemy. Aktywnie uczestniczyć w życiu firmy. To na pewno jesteś w dobrym miejscu aby zacząć przygodę z IFS Contact Centre. Co nas wyróżnia?? Różnorodność zadań i obowiązków. Codziennie możesz doświadczać nowych wyzwań i kreować własny plan działania. 

Wygląda ciekawie? Brzmi jak plan? Podejmij wyzwanie i dołącz do nas!

Twoja przyszła rola:

  • obsługa recepcji biura (klienci zewnętrzni i wewnętrzni),

  • obsługa spotkań wewnętrznych i zewnętrznych,

  • realizacja procesów administracyjnych takich jak: rozliczanie kosztów pracowników, rezerwowanie podróży, formatowanie dokumentów i inne,

  • pełnienie roli zastępcy Office Managera,

  • koordynowanie przepływu komunikacji między pracownikami a zespołami wspierającymi w ramach Contact Center PwC.

Aplikuj, jeśli:

  • pomaganie innym sprawia Ci przyjemność,

  • posiadasz doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku

  • czerpiesz satysfakcję z kolejnych zrealizowanych wyzwań,

  • lubisz gdy w pracy dużo się dzieje,

  • znasz język angielski na bardzo dobrym poziomie.

Dołączając do nas zyskujesz:

  • elastyczne warunki - workation, sabbatical leave,

  • rozwój i podnoszenie kwalifikacji - pełne wsparcie zespołu podczas procesu wdrożenia, mentoring, szkolenia, warsztaty, certyfikacja współ-/finansowana przez PwC oraz konwersacje z native speaker,

  • szeroki program medyczno-wellbeingowy - pakiet opieki medycznej (m.in. opieka stomatologiczna, swoboda leczenia, masaże, fizjoterapia), coaching, sesje mindfulness, wsparcie psychologiczne, edukacja poprzez dedykowane webinary i warsztaty, doradztwo finansowo-prawne, 

  • możliwość stworzenia indywidualnego planu benefitowego (wybór m.in. lunch pass, pakiet ubezpieczenia, concierge, pakiet weterynaryjny dla pupila czy masaże) oraz dostęp do kafeterii - w środku m.in. vouchery, zniżki na urządzenia IT i zakup samochodu,

  • 3 godziny płatnego urlopu w miesiącu na wolontariat,

  • dodatkowy dzień wolnego z okazji urodzin,

  • a kiedy polubisz to miejsce tak, jak my, możesz polecić znajomych do PwC w zamian za premię.

Jak wygląda proces rekrutacji? 

  • zaaplikuj, 

  • porozmawiaj telefonicznie z Rekruterką Magdą, 

  • poznajmy się lepiej podczas rozmowy rekrutacyjnej z Twoim przyszłym przełożonym. 

Administratorem danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest PwC Advisory spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k., lub inna spółka z sieci PwC, do której kierowana jest aplikacja - lista spółek: https://www.pwc.pl/pl/o-nas/lista-spolek-pwc.html z siedzibą w Warszawie (00-633) przy ul. Polnej 11 (dalej jako: PwC lub administrator). Administrator będzie przetwarzał dane osobowe w celu przeprowadzenia rekrutacji na oferowane stanowisko. Po wyrażeniu odrębnej zgody, dane osobowe będą przetwarzane również w celu udziału w przyszłych rekrutacjach prowadzonych przez PwC oraz wysyłania powiadomień o ofertach pracy w PwC i o wydarzeniach związanych z pracą, które organizowane są przez PwC lub z udziałem PwC (np. targi pracy). Pełną informację o przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w Polityce Prywatności.