Dla naszego Klienta - grupy kapitałowej z Krakowa - poszukujemy osoby do objęcia stanowiska Koordynatora Fundacji Rodzinnej.
Koordynator Fundacji Rodzinnej
Obowiązki:
Wsparcie w kwestiach prywatnych, biznesowych i prawnych polegające na:
- weryfikacji płatności i rozliczeń,
- dbałości o terminowe regulowanie zobowiązań,
- rozwiązywaniu bieżących problemów,
- koordynacji umów oraz zamówień ze wsparciem kancelarii prawnej i podatkowej,
- kontroli obiegu faktur kosztowych,
- przygotowywaniu raportów z wydatków,
- pomocy w zarządzaniu nieruchomościami,
- rozliczaniu wyjazdów oraz eventów,
- obsłudze korespondencji z instytucjami takimi, jak urzędy, banki, etc.,
- wsparcie prawne w kwestiach organizacji życia prywatnego, również za granicą.
Wymagania:
- osoba płynnie posługującej się językiem angielskim. Znajomość języka niemieckiego lub hiszpańskiego będzie dodatkowym atutem,
- prawo jazdy kategorii B,
- wykształcenie: prawo lub finanse,
- wcześniejsze doświadczenie w pracy w multifamily office lub private banking będzie dodatkowym atutem,
- wysoka kultura osobista i dyskrecja,
- samodzielność w działaniu i proaktywna postawa,
- bardzo dobra znajomość MS Office,
- dyspozycyjność,
- miejsce zamieszkania: Kraków lub okolice.
Oferujemy:
- praca stacjonarna w Krakowie, gotowość do wyjazdów służbowych.