Temat tygodnia
Jak praca w Centrum Kompetencyjnym wpływa na otaczający nas świat?
Polecamy
Rozwiń

Przewodnik "Kariera w Finansach i Bankowości"

Zobacz najnowszą edycję prestiżowego magazynu przeznaczonego dla osób zainteresowanych pracą w branży finansowej. Przeczytaj artykuły naszej redakcji, zapoznaj się z wypowiedziami ekspertów i dowiedz się, jaka jest przyszłość świata finansów!

W przewodniku znajdziesz ponadto profile pracodawców, którzy poszukują młodych finansistów.

Aplikacja mobilna przewodnika

Przewodnik jest również dostępny w formie aplikacji mobilnej. Pobierz aplikację i bądź na bieżąco ze światem finansów! Znajdziesz w niej między innymi merytoryczne artykuły, profile pracodawców oraz aktualne oferty praktyk w branży finansowej.
 
Pobierz aplikację:

Życzymy miłej lektury!

Przewodnik "Kariera w Finansach i Bankowości"

Zobacz najnowszą edycję prestiżowego magazynu przeznaczonego dla osób zainteresowanych pracą w branży finansowej. Przeczytaj artykuły naszej redakcji, zapoznaj się z wypowiedziami ekspertów i dowiedz się, jaka jest przyszłość świata finansów!

W przewodniku znajdziesz ponadto profile pracodawców, którzy poszukują młodych finansistów.

Aplikacja mobilna przewodnika

Przewodnik jest również dostępny w formie aplikacji mobilnej. Pobierz aplikację i bądź na bieżąco ze światem finansów! Znajdziesz w niej między innymi merytoryczne artykuły, profile pracodawców oraz aktualne oferty praktyk w branży finansowej.
 
Pobierz aplikację:

Życzymy miłej lektury!

Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
IBM BTO Business Consulting Services
Data aktualizacji: 2017-10-04
Kraków, małopolskie
BPO/SSC, Analiza
Data aktualizacji: 2017-10-04
IBM BTO Business Consulting Services
Time Tracking Analyst

 

Time Tracking Analyst

Work location: Poland, Cracow
 

Scope of responsibilities

Time Tracking Operations:

  • Delivering the highest quality of service in time tracking operations by executing all activities in compliance with existing procedures and customer requirements
  • Ensuring the timeliness of time tracking processing (reviewing and signing off timecards, entering data in time tracking system, generating payroll files, and sending files to regional payroll teams)
  • Carrying out audits and validation of timecard data and payroll output files
  • Communicating any risks to timecard process or deadlines in accordance with escalation paths
  • Producing metrics, generating reports, and delivering status updates after each time tracking close cycle
  • Initiating and actively supporting any continuous improvement activities or other process and/or tools improvements
  • Managing on-call bonus end to end process - carrying out timely and accurate payment calculations and validations, file uploads, and delivering customer communications

 

Time Tracking Customer Service:

  • Delivering the highest quality of service in helpdesk area by proper interaction and engagement, accuracy of provided information, timely resolution and overall management of queries from the customer’s employees
  • Actively taking part in any activities focused on continuous improvement of customer service
  • Executing all activities in compliance with existing procedures

 

General:

  • Flexible work hours - able to work later shifts during key time tracking close cycles as assigned by supervisor
  • If required acting as back-up for team members and/or additional functions as assigned by supervisor

Skills and abilities:

  • ability to work afternoon hours - preferably ca 80% of working time, minimum required: 6 business days in the course of each month
  • previous experience in payroll or finance operations (at least 2 years on independent position) or in a role which allowed to learn and become enthusiastic about process and helpdesk work
  • curiosity and need to understand both the details and the context
  • quick learner with with a desire for continuous improvement
  • sense of ownership of assigned tasks
  • fluent command of English that enables clear and concise communication
  • excellent organization and management of own work
  • accuracy and attention to details
  • ability to cope with different situations, different requirements, uncertainty and pressure of time
  • attitude to view problems as issues to be solved rather than obstacles
  • good knowledge and practice in using MS Office, in particular MS Excel

How to apply:

If you are interested, please send your CV via Aplikuj button below.

 

IBM BTO reserves the right to contact selected candidates