Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
Capgemini Polska
Data aktualizacji: 2017-10-03
Asystent ds. Wsparcia Klienta
Nr ref. KwF/Katowice, Krakow, Opole/ADWK
Katowice, śląskie
BPO/SSC, Obsługa klienta
Data aktualizacji: 2017-10-03
REKRUTACJA ZDALNA

Oferta pracy jest nieaktualna

Pracodawca zakończył rekrutację na to ogłoszenie

Asystent ds. Wsparcia Klienta
Miejsce pracy/Place of work: Katowice, Krakow, Opole
Szkolenia wstępne przygotują Cię do:
  • Obsługi przychodzących połączeń telefonicznych/ e-maili od klientów dotyczących problemów technicznych związanych z codziennym użytkowaniem komputera
  • Analizowania i rozwiązywania najczęstszych zapytań korzystając z przygotowanych przez nas rozwiązań i procedur
  • Zapewnienia wysokiej jakości obsługi klientów
  • Współpracy z zespołem specjalistów IT w celu poradzenia sobie z bardziej skomplikowanymi zagadnieniami
Zanim rozpoczniesz szkolenie wstępne sprawdzimy czy posiadasz:
  • Bardzo dobrą znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego
  • Nastawienie pro klienckie oraz umiejętność efektywnej komunikacji
  • Podstawowe doświadczenie w zakresie obsługi Windows 7 i pakietu MS Office
  • Doświadczenie w zakresie obsługi klienta (jest mile widziane ale nie jest wymagane)
  • Umiejętność pracy z zespołem, nastawienie na rozwiązywanie problemów oraz umiejętność efektywnego zarządzania zadaniami w czasie

Zainteresowanych kandydatów prosimy o aplikowanie online.

Informujemy, że administratorem danych osobowych podanych w zgłoszeniach rekrutacyjnych jest Capgemini Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy al. Jerozolimskich 96. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. 2002, Nr 101, poz. 926 ze zm.) na potrzeby realizacji procesów rekrutacji prowadzonych obecnie i w przyszłości. Informujemy, że w ramach procesu rekrutacji dane osobowe będą również przetwarzane poza Europejskim Obszarem Gospodarczym, w tym jednostki Capgemini w Indiach.Podanie danych jest dobrowolne. Każda osoba ma prawo dostępu do treści swoich danych ich poprawiania.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Capgemini Polska Sp. z o.o. danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy na potrzeby procesów rekrutacji prowadzonych obecnie i w przyszłości zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2002, Nr 101, poz. 926 ze zm.) Zezwalam również Capgemini Polska Sp z o.o. na przetwarzanie moich danych osobowych poza Europejskim Obszarem Gospodarczym, w tym przez jednostki w Indiach oraz klientów Capgemini obejmujących wewnętrzne oraz zewnętrzne obszary EEA”.
Wszystkim zainteresowanym zapewniamy dyskrecję. Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane aplikacje. Proces rekrutacji prowadzony jest zgodnie z zasadami równego traktowania w zatrudnieniu, Kodeks Pracy, Rozdział IIa, art. 183a – 183e.