Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
Deutsche Bank Polska
Data aktualizacji: 2017-09-28
Warszawa, mazowieckie
Bankowość, Kontroling
Data aktualizacji: 2017-09-28

Oferta pracy jest nieaktualna

Pracodawca zakończył rekrutację na to ogłoszenie

Deutsche Bank
www.deutschebank.pl

Twórz nowe rozwiązania

Nie boisz się zmian, które są nieodłącznym elementem rozwoju. Oczekujesz ich tak jak i my. Skupiamy wokół siebie ludzi o różnorodnych doświadczeniach i pomysłach. Łączą ich dwie rzeczy – kreatywne podejście do zadań i zamiłowanie do innowacji. Jeśli masz twórczy umysł, w naszej przestrzeni jest miejsce również dla Ciebie.

Ekspert ds. Obsługi Klienta Biznesowego

Miejsce pracy: Warszawa  

Deutsche Bank Polska S.A. jest członkiem Grupy Deutsche Bank, jednej z największych instytucji finansowych na świecie. Bank doradza Klientom indywidualnym, małym i średnim przedsiębiorstwom, a także korporacjom oraz instytucjom finansowym oraz sektorowi publicznemu w zakresie innowacyjnych rozwiązań finansowych odpowiadających najwyższym, światowym standardom. Przynależność do globalnej  Grupy Deutsche Bank, szerokie doświadczenie, siła finansowa oraz innowacyjne rozwiązania stanowią o unikalności produktów i usług oferowanych przez Deutsche Bank Polska.

Pracując na stanowisku Eksperta, do Twoich obowiązków należeć będzie:

  • kompleksowa, zdalna obsługa posprzedażowa Klientów Biznesowych, w ramach przypisanego portfela czyli realizowanie dyspozycji Klientów oraz udzielanie rzetelnych informacji o produktach, usługach i systemach Banku;
  • dbałość o powierzone portfele Klientów;
  • posprzedażowa obsługa Klientów korzystających z usług bankowych;
  • wsparcie techniczne Klientów, korzystających z bankowości internetowej;
  • przedstawienie aktualnej oferty Banku.

Od Kandydatów na to stanowisko oczekujemy:

  • Minimum 3. lat doświadczenia w pracy na stanowisku związanym z obsługą portfela Klientów Biznesowych;
  • Wykształcenia wyższego;
  • Doświadczenia w pracy związanej z telefoniczną i bezpośrednią obsługą Klientów Biznesowych;
  • Umiejętności prowadzenia rozmów i spotkań na najwyższym poziomie;
  • Umiejętności rozpoznawania potrzeb Klientów oraz budowania z nimi długotrwałych relacji;
  • Bardzo dobrej organizacji pracy własnej oraz umiejętności planowania;
  • Profesjonalnej postawy i wysokiej kultury osobistej;
  • Wysoko rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych;
  • Przedsiębiorczości i skuteczności w działaniu;
  • Odporności na stres;
  • Odpowiedzialności za powierzone obowiązki;
  • Umiejętności pracy w zespole;
  • Znajomości języka angielskiego, umożliwiającą swobodną komunikację (znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem).

 

W zamian proponujemy:
  • Zatrudnienie w ramach umowy o pracę
  • Pracę  w jednej z największych instytucji finansowych na świecie
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych oraz rozwoju osobistego w ramach struktur Banku
  • Przyjazną atmosferę pracy
  • Pakiet socjalny

Prosimy o umieszczenie w dokumentach następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb procesów rekrutacyjnych w Deutsche Bank Polska.” (Zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych Dz.U. Nr 133 pozycja 883 z późniejszymi zmianami)

 

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatami, a nadesłanych dokumentów nie zwracamy.