Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
Deutsche Bank Polska
Data aktualizacji: 2017-11-02
Menedżer ds. Klienta Firmowego
Nr ref. DB/MKF/WRO
Września, wielkopolskie
Bankowość, Obsługa klienta, Sprzedaż
Data aktualizacji: 2017-11-02
Deutsche Bank Polska
Menedżer ds. Klienta Firmowego

Oferta pracy jest nieaktualna

Pracodawca zakończył rekrutację na to ogłoszenie

Rozwiń skrzydła
Odkryj nowe możliwości
i myśl innowacyjnie pracując w Deutsche Bank
Gdy rozwiązujesz problemy, nie szukasz dróg na skróty. Chcesz rozumieć wszystkie procesy zachodzące w zmieniającym się świecie. Tak jak Ty, chcemy reagować na zmiany w dziedzinie finansów i tworzyć najlepsze rozwiązania dla naszych Klientów. Dlatego cieszymy się, że możemy Cię poznać. Jeżeli masz otwarty umysł doskonale odnajdziesz się w naszym środowisku.
Menedżer ds. Klienta Firmowego

Miejsce pracy: Wroclaw

Nr ref: DB/MKF/WRO

Deutsche Bank Polska S.A. jest członkiem Grupy Deutsche Bank, jednej z największych instytucji finansowych na świecie. Bank doradza Klientom indywidualnym, małym i średnim przedsiębiorstwom, a także korporacjom oraz instytucjom finansowym oraz sektorowi publicznemu w zakresie innowacyjnych rozwiązań finansowych odpowiadających najwyższym, światowym standardom. Przynależność do globalnej Grupy Deutsche Bank, szerokie doświadczenie, siła finansowa oraz innowacyjne rozwiązania stanowią o unikalności produktów i usług oferowanych przez Deutsche Bank Polska.

Pracując na stanowisku Menedżera ds. Klienta Firmowego będziesz odpowiedzialny za realizację celów przychodowych w obszarze Small Business Banking, a osiągniesz to poprzez opracowanie, wdrożenie, a następnie monitorowanie działań sprzedażowych w dedykowanym obszarze.  Wykorzystując swoje doświadczenie we współpracy z Klientem Firmowym będziesz aktywnie wspierał Oddziały w procesie sprzedażowym oraz podejmował decyzje w ramach  posiadanych kompetencji kredytowych.

Od kandydatów na to stanowisko oczekujemy:

  • minimum 3 lata popartego sukcesami doświadczenia w pracy na stanowisku związanym z obsługą Klienta biznesowego  (w tym doświadczenie w obsłudze Klienta z segmentu Small Business Banking)
  • bardzo dobrej wiedzy z zakresu finansów w tym dobrej znajomość produktów  bankowych dla Klienta Biznesowego z obszaru małych firm
  • bardzo dobrej wiedzy z zakresu analizy sytuacji finansowej
  • kompetencji mentora i lidera produktu
  • komunikatywności oraz umiejętności przekazywania wiedzy
  • wysokiej kultury osobistej oraz wysokiej etyki pracy
  • umiejętności pracy w zespole oraz umiejętności budowania relacji
  • samodzielności, inicjatywy w działaniu oraz orientacji na wynik
  • umiejętności radzenia sobie ze stresem
  • wykształcenia wyższego (preferowane kierunki związane z ekonomią i finansami)
  • umiejętności obsługi komputera w zakresie MS Office
  • prawa jazdy kat. B

 

W zamian proponujemy: 

  • Zatrudnienie w ramach umowy o pracę
  • Pracę w jednej z największych instytucji finansowych na świecie
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych oraz rozwoju osobistego w ramach struktur Banku
  • Przyjazną atmosferę pracy
  • Pakiet socjalny 

 

Prosimy o umieszczenie w dokumentach następującej klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922). 

 

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatami, a nadesłanych dokumentów nie zwracamy.