Do zadań zatrudnionej osoby będzie należało:
- prowadzenie projektów badań marketingowych;
- analiza sytuacji na rynku finansowym i pozycji konkurencyjnej Banku;
- analiza działań konkurencji;
- przygotowywanie analiz desk reserach na potrzeby różnych departamentów Banku
- współpraca z firmami zewnętrznymi w zakresie badań marketingowych a także pozyskiwania informacji marketingowych i dotyczących rynku;
- przygotowywanie raportów i prezentacji z przeprowadzonych badań i analiz marketingowych;
- koordynowanie prac związanych z procesem tworzenia nowych produktów i modyfikacji produktów;
- rozliczanie akcji marketingowych
- koordynowanie procesów formalnych i kontrolnych Departamentu Marketingu i Reklamy.
Od Kandydatów oczekujemy:
- rok doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku;
- bardzo dobrej znajomości obsługi pakietu MS Office i umiejętności tworzenia analiz statystycznych,
- wiedzy z zakresu badań i analiz marketingowych;
- doświadczenia w przygotowaniu i interpretacji wyników badań i analiz marketingowych;
- umiejętności tworzenia i prowadzenia raportów i prezentacji;
- dobrze rozwiniętych umiejętności analitycznych;
- odpowiedzialności i zaangażowania w realizację powierzonych zadań;
- samodzielności i zdolności organizacyjnych;
- znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem;
- znajomość rynku consumer finance będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
- zatrudnienie na umowę o pracę na zastępstwo;
- prywatną opiekę medyczną;
- zdobywanie nowych doświadczeń i rozwój zawodowy w międzynarodowej korporacji finansowej;
- pracę w dynamicznym zespole;
- udział w strategicznych dla Banku projektach biznesowych;
- dużą samodzielność działania.