SKW/191/1017
Miejsce pracy: Łódź, łódzkie
Będziesz miał możliwość:
- prowadzić segmentacje klientów i tworzyć grupy celowe na potrzeby prowadzonych kampanii marketingu bezpośredniego oraz ofert partnerów,
- wykorzystywać narzędzia i języki bazodanowe (SQL) do przygotowywania raportów i analiz ad hoc,
- opracowywać zdarzenia, ścieżki zakupów i reguły dla kampanii dotyczących obszaru produktów podstawowych,
- parametryzować, monitorować i modyfikować w systemach kampanii marketingu bezpośredniego,
- przygotowywać analizy kategorii zakupowych klientów i partnerów w programach rabatowych.
Jeśli masz zdolności analityczne, potrafisz wyciągać wnioski i z łatwością komunikujesz się to czekamy na Ciebie. Oczekujemy:
- wykształcenia wyższego, bądź w trakcie studiów na kierunkach tj. informatyka i ekonometria, analityka gospodarcza, ekonomia, finanse i rachunkowość, informatyka, matematyka,
- bardzo dobrej znajomości MS Excel,
- mile widziana będzie znajomość SQL/Oracle,
- znajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
- kreatywności, komunikatywności, łatwości nawiązywania kontaktów, umiejętności pracy w grupie,
- wysoko rozwiniętych umiejętności analitycznych,
- wytrwałości w czasochłonnej analizie danych i testowaniu rozwiązań sprzedażowych.
W ramach stanowiska oferujemy Ci:
- zatrudnienie w ramach umowy o pracę w wydziale marketingu klientów zamożnych i programów lojalnościowych,
- zdobycie doświadczenia w jednej z najlepszych instytucji finansowych w Polsce oraz poznania specyfiki funkcjonowania banku,
- atrakcyjny pakiet benefitów,
- możliwość odbycia płatnych praktyk w pełnym wymiarze godzin z możliwością dostosowania względem zajęć na uczelni,
- możliwość rozwoju w ramach mBanku oraz Spółek wchodzących w skład Grupy
Wysyłając niniejszą ofertę pracy wyrażam zgodę na przetwarzanie zawartych w niej moich danych osobowych, przez mBank SA z siedzibą w Warszawie, przy ul Senatorskiej 18, jak również przez spółki wchodzące w skład Grupy mBanku SA, w związku z aplikowaniem na ww. stanowisko, jak również dla przyszłych procesów rekrutacyjnych. Zostałem poinformowany o: 1/ przysługujących mi prawach m.in. dostępu do treści moich danych oraz ich poprawiania, jak również wyrażenia sprzeciwu na przetwarzanie dotyczących mnie danych; 2/ miejscu publikowania aktualnego wykazu spółek wchodzących w skład Grupy mBanku S.A. tzn. na stronie internetowej www.mbank.pl