Zadania:
- profesjonalna, zgodna ze standardami obowiązującymi w Banku, obsługa kasowa;
- samodzielna realizacja założonych celów;
- budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji biznesowych z Klientami Banku;
- kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku.
Od Kandydatów oczekujemy:
- wykształcenia średniego;
- wysokiego poziomu kultury osobistej;
- sumienności;
- dobrej organizacji pracy;
- łatwości w nawiązywaniu kontaktu i umiejętności budowania relacji z Klientami;
- zdolności interpersonalnych;
- zaangażowania oraz nastawienia na sukces i wyniki;
- dynamizmu w działaniu;
- umiejętności obsługi komputera.
Oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na czas określony;
- pracę w dynamicznym i ambitnym zespole;
- wprowadzające szkolenia produktowe i rozwijające kompetencje;
- atrakcyjny pakiet socjalny (mi.in.: prywatna opieka medyczna, karta multisport);
- wynagrodzenie stałe i premię adekwatną do uzyskiwanych wyników.