Zadania:
- współtworzenie i realizacja strategii marketingowej w mediach społecznościowych;
- koordynowanie działań prowadzonych w mediach społecznościowych;
- koordynowanie działań w blogosferze;
- prowadzenie konkursów;
- raportowanie wyników;
- odpowiedzialność za integrowanie komunikacji w mediach społecznościowych z pozostałymi działaniami marketingowymi;
- zarządzanie współpracą z agencjami zewnętrznymi;
- odpowiedzialność za budżet działań w obszarze mediów społecznościowych.
Od Kandydatów oczekujemy:
- min. 3 lata doświadczenia na stanowisku Social Media Managera w firmie z branży finansowej lub FMCG (preferowane osoby z doświadczeniem zdobytym u pracodawców z listy 100 największych firm w Polsce);
- doświadczenia we wprowadzaniu marek do mediów społecznościowych (z akcentem na Facebook, Youtube, LinkedIn i GoldenLine);
- popartego przykładami doświadczenia w przygotowywaniu oraz wdrażaniu strategii obecności marki w mediach społecznościowych;
- doświadczenia w prowadzeniu profili w mediach społecznościowych dla marek z branży finansowej lub FMCG;
- doświadczenia w zarządzaniu kampaniami promocyjnymi w Internecie;
- doświadczenia w zarządzaniu budżetem marketingowym;
- znajomości angielskiego na poziomie C1;
- wykształcenia wyższego;
Oferujemy:
- zatrudnienie na umowę o pracę;
- prywatną opiekę medyczną;
- zdobywanie nowych doświadczeń i rozwój zawodowy w międzynarodowej korporacji finansowej;
- pracę w dynamicznym zespole;
- udział w strategicznych dla Banku projektach biznesowych;
- dużą samodzielność działania.