Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
Deloitte
Data aktualizacji: 2018-04-09
Poznań, wielkopolskie
Konsulting
Data aktualizacji: 2018-04-09
REKRUTACJA ZDALNA

Oferta pracy jest nieaktualna

Pracodawca zakończył rekrutację na to ogłoszenie

Kogo szukamy

  • Ukończone studia wyższe lub ostatnie lata studiów umożliwiające podjęcie pracy w pełnym wymiarze godzin;
  • Umiejętność pisania materiałów informacyjnych oraz artykułów prasowych, pomysłowość, poprawna stylistyka;
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office oraz social mediów;
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego;
  • Mile widziane doświadczenie w organizacji eventów;
  • Umiejętności interpersonalne i dobra organizacja pracy.
5+
Rok studiów
Angielski
Angielski
Polski
Polski

Inne wymagania

MS Office
MS Office

Twoja przyszła rola

  • Przygotowanie i redagowanie materiałów komunikacyjnych i marketingowych (informacje prasowe, newslettery, ulotki, itp.);
  • Prowadzenie stron internetowych;
  • Wsparcie i koordynacja eventów komunikacyjnych/ marketingowych;
  • Przygotowywanie researchy oraz analiza rynku konkurencji;
  • Kontakty z podwykonawcami oraz partnerami biznesowymi.

Co oferujemy

Z naszej strony możesz liczyć na umowę o pracę w międzynarodowej firmie, w dynamicznym środowisku, wspierającym rozwój osobisty i zawodowy. Oferujemy przyjazną atmosferę pracy, udział w ciekawych projektach oraz...

Free bike access
Free bike access
Healthcare plan
Healthcare plan
Flexible working hours
Flexible working hours
Multisport
Multisport
Deloitte Adventure Team
Deloitte Adventure Team

O Deloitte

Deloitte to różnorodność ludzi, doświadczeń, branż i usług, w których je realizujemy - w 150 krajach na świecie. To wyzwania intelektualne, dobry start zawodowy, możliwości ciągłego rozwoju i zebrania cennych życiowych doświadczeń. Musisz zrobić pierwszy krok - postawić kropkę na końcu wysyłanego CV, a potem podpisywanej umowy o pracę. Deloitte to po prostu dobry wybór. I kropka.

O zespole

Zespół marketingu zajmuje się działaniami zewnętrznymi i wewnętrznymi, które kreują pozytywny wizerunek marki, dążąc do jej ekspansji na rynku i umocnienia jej pozycji na rynku.

Działania zewnętrzne:

  • Promocja, budowanie i zarządzanie marką;
  • Kontakty z prasą;
  • Sponsoring;
  • Konferencje i seminaria;
  • Broszury i publikacje;
  • Biuletyny i alerty;
  • Zrównoważony rozwój;
  • E-marketing (webcasty, podcasty, digital media);
  • Business development;
  • Materiały promocyjne i reklamowe.

Działania wewnętrzne:

  • Spotkania firmowe;
  • Komunikacja wewnętrzna;
  • Intranet.