Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
Deutsche Bank Polska
Data aktualizacji: 2017-12-05
Warszawa, mazowieckie
Bankowość, Analiza
angielski
Data aktualizacji: 2017-12-05

Oferta pracy jest nieaktualna

Pracodawca zakończył rekrutację na to ogłoszenie

Deutsche Bank
www.deutschebank.pl
Twórz nowe rozwiązania
Odkryj nowe możliwości
i myśl kreatywnie pracując w Deutsche Bank
Nie boisz się zmian, które są nieodłącznym elementem rozwoju. Oczekujesz ich tak jak i my. Skupiamy wokół siebie ludzi o różnorodnych doświadczeniach i pomysłach. Łączą ich dwie rzeczy – kreatywne podejście do zadań i zamiłowanie do innowacji. Jeśli masz twórczy umysł, w naszej przestrzeni jest miejsce również dla Ciebie.
Specjalista ds. Procesów CRM w Departamencie Marketingu
Miejsce pracy: Warszawa / Nr ref.: S/DM/CRM/11.2017)

Deutsche Bank Polska S.A. jest członkiem Grupy Deutsche Bank, jednej z największych instytucji finansowych na świecie. Bank doradza Klientom indywidualnym, małym i średnim przedsiębiorstwom, a także korporacjom oraz instytucjom finansowym oraz sektorowi publicznemu w zakresie innowacyjnych rozwiązań finansowych odpowiadających najwyższym, światowym standardom. Przynależność do globalnej Grupy Deutsche Bank, szerokie doświadczenie, siła finansowa oraz innowacyjne rozwiązania stanowią o unikalności produktów i usług oferowanych przez Deutsche Bank Polska.

Na  stanowisku Specjalisty ds. Procesów CRM do Twoich obowiązków będzie należeć: 

  • Inicjowanie, definiowanie i realizacja procesów CRM skierowanych do obecnych klientów Banku w oparciu o system zarządzania kampaniami IBM Unica Campaign oraz SMSgateway, e-Mailgateway i bankowość internetową
  • Określanie potencjału poszczególnych segmentów klientów, wskazanie grup docelowych do nowych i rekomendacje optymalizacji istniejących procesów CRM poprzez analizy baz danych z wykorzystaniem SAS Enterprise Guide
  • Ścisła współpraca z jednostką raportową w celu rozwoju portfolio raportowego
  • Udział w tworzeniu i aktualizacji procesów i procedur związanych z realizowanymi działaniami
  •  Współtworzenie strategii działań skierowanych do obecnego portfela klientów indywidualnych i biznesowych (SME)
  • Udział w realizacji rocznych celów biznesowych/sprzedażowych
  • Uczestnictwo w projektach związanych ze środowiskiem realizacji procesów CRM skierowanych do istniejących Klientów, m.in. udział w rozwoju aplikacji, zgłaszanie potrzeb w zakresie nowych funkcjonalności, rozwój źródeł danych.

Od kandydatów na to stanowisko oczekujemy:

  • Wykształcenia wyższego (lub w trakcie studiów), preferowane: ekonomiczne, informatyczne lub związane z analizą danych, bazami danych
  • Doświadczenia w obszarze CRM przy realizacji procesów skierowanych do obecnych klientów w sektorze finansowym, telekomunikacyjnym (bankowość będzie dodatkowym atutem)
  • Znajomości środowiska baz danych Oracle i narzędzi związanych z pracą na tym środowisku
  • Dobrej znajomości języka SQL
  • Znajomość SAS Enterprise Guide będzie atutem
  • Znajomości technik analizy i modelowania procesów biznesowych, w szczególności procesów związanych z kampaniami marketingowymi
  • Dobrej praktycznej znajomość MS Excel i MS Access
  • Dobrej znajomości języka angielskiego.

W zamian proponujemy:

  • Zatrudnienie w ramach umowy na zastępstwo przez firmę zewnętrzną
  • Pracę  w jednej z największych instytucji finansowych na świecie
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych oraz rozwoju osobistego w ramach struktur Banku
  • Przyjazną atmosferę pracy.

 

Prosimy o umieszczenie w dokumentach następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb procesów rekrutacyjnych.” (Zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych Dz.U. Nr 133 pozycja 883 z późniejszymi zmianami)