Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
Deutsche Bank Polska
Data aktualizacji: 2017-12-05
Warszawa, mazowieckie
Bankowość, Obsługa klienta
angielski, niemiecki
Data aktualizacji: 2017-12-05

Oferta pracy jest nieaktualna

Pracodawca zakończył rekrutację na to ogłoszenie

Deutsche Bank
www.deutschebank.pl
Twórz nowe rozwiązania
Odkryj nowe możliwości
i myśl kreatywnie pracując w Deutsche Bank
Nie boisz się zmian, które są nieodłącznym elementem rozwoju. Oczekujesz ich tak jak i my. Skupiamy wokół siebie ludzi o różnorodnych doświadczeniach i pomysłach. Łączą ich dwie rzeczy – kreatywne podejście do zadań i zamiłowanie do innowacji. Jeśli masz twórczy umysł, w naszej przestrzeni jest miejsce również dla Ciebie.
Starszy Specjalista w Zespole Operacyjnego Wsparcia Wdrożeń i Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa / Nr ref.: 3161847

Deutsche Bank Polska S.A. jest członkiem Grupy Deutsche Bank, jednej z największych instytucji finansowych na świecie. Bank doradza Klientom indywidualnym, małym i średnim przedsiębiorstwom, a także korporacjom oraz instytucjom finansowym oraz sektorowi publicznemu w zakresie innowacyjnych rozwiązań finansowych odpowiadających najwyższym, światowym standardom. Przynależność do globalnej Grupy Deutsche Bank, szerokie doświadczenie, siła finansowa oraz innowacyjne rozwiązania stanowią o unikalności produktów i usług oferowanych przez Deutsche Bank Polska.

Zakres obowiązków:

  • obsługa dokumentacji związanej z otwarciem i prowadzeniem rachunku bankowego oraz umów bankowości elektronicznej
  • bieżąca obsługa klientów korporacyjnych

Wymagania:

  • bardzo dobra znajomość produktów oraz usług w obszarze Cash Management oraz zagadnień dokumentacyjnych z zakresu bankowości elektronicznej i rachunku bankowego
  • minimum 2 letnie  doświadczenie w pracy w banku
  • wykształcenie wyższe
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, znajomość języka niemieckiego mile widziana
  • bardzo dobra znajomość aplikacji wchodzących w skład MS Office

Cechy osobowości i umiejętności:

  • umiejętność analitycznego myślenia i pracy w zespole
  • umiejętność pracy pod presją czasu
  • dobra organizacja pracy, dokładność, odpowiedzialność
  • samodzielność i inicjatywa w działaniu
  • komunikatywność oraz wysoka kultura osobista

W zamian proponujemy:

  • Zatrudnienie w ramach umowy o pracę
  • Pracę  w jednej z największych instytucji finansowych na świecie
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych oraz rozwoju osobistego w ramach struktur Banku
  • Przyjazną atmosferę pracy
  • Pakiet socjalny

 

Prosimy o umieszczenie w dokumentach następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb procesów rekrutacyjnych w Deutsche Bank Polska.” (Zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych Dz.U. Nr 133 pozycja 883 z późniejszymi zmianami).