DB Securities S.A. jest domem maklerskim, należącym do jednej z największych na świecie grup finansowych - Grupy Deutsche Bank. W naszej ofercie znajdują się wszystkie instrumenty finansowe notowane na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. DB Securities S.A. jest także członkiem Izby Domów Maklerskich, której zadaniem jest kreowanie i upowszechnianie zasad etyki zawodowej w działalności domów maklerskich oraz dbanie o przestrzeganie tych zasad.
Aktualnie poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Compliance Officer w Domu Maklerskim DB Securities
Nr ref.: CO/DBSEC/11.2017
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków:
- Udzielanie porad eksperckich przy nowych inicjatywach oraz zmianach biznesowych Domu Maklerskiego celem zapewnienia zgodności z obowiązującymi przepisami prawnymi oraz regulacjami wewnętrznymi Domu Maklerskiego
- Bieżące wsparcie i doradztwo w zakresie prowadzonych projektów regulacyjnych dotyczących sektora branży maklerskiej
- Wykonywanie obowiązków związanych z przeciwdziałaniem praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu
- Dokonywanie analityki transakcji dokonywanych na rynku kapitałowym pod kątem manipulacji
- Bieżący kontakt z organami regulacyjnymi
- Identyfikacja i ocena ryzyka zgodności związanego z rozwijaniem nowych inicjatyw biznesowych, modeli biznesowych, nowych produktów i procesów oraz ze zmianami w dotychczasowych produktach i procesach
- Udział w procesie przekazywania w ramach Domu Maklerskiego informacji poufnych
- Bieżący monitoring oraz ocena zgodności transakcji na instrumentach finansowych zawieranych przez pracowników
- Przygotowywanie okresowych raportów na potrzeby sprawozdawczości dla Rady Nadzorczej i Zarządu Domu Maklerskiego na temat zarządzania ryzykiem braku zgodności
- Okresowy przegląd i zmiany wewnętrznych regulacji Domu Maklerskiego
- Opiniowanie umów outsourcingowych i materiałów marketingowych
- Przygotowywanie oraz prowadzenie szkoleń dotyczących zgodności dla pracowników Domu Maklerskiego, w tym wdrożeń dla nowych pracowników jak również bieżących szkoleń dla wszystkich pracowników i kadry kierowniczej.
Oczekiwania:
- Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki to prawo lub finanse i bankowość)
- Doświadczenie w instytucji finansowej na stanowisku związanym z przestrzeganiem zgodności i w wykonywaniu obowiązków z zakresu przeciwdziałania praniu pieniędzy
- Precyzyjność i dbałość o szczegóły
- Rzetelność w wykonywaniu powierzonej pracy
- Umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów oraz zdolności analityczne
- Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.
Wybranym Kandydatom oferujemy:
- Zatrudnienie w ramach umowy o pracę na czas określony
- Pracę w jednej z największych instytucji finansowych na świecie
- Przyjazną atmosferę pracy, pakiet medyczny oraz możliwość partycypacji w pakiecie sportowym.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatami.
Prosimy o umieszczenie w dokumentach następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb procesów rekrutacyjnych w DB Securities S.A.” (Zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych Dz.U. Nr 133 pozycja 883 z późniejszymi zmianami)