Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
Deutsche Bank Polska
Data aktualizacji: 2017-12-05
Warszawa, mazowieckie
Bankowość
angielski
Data aktualizacji: 2017-12-05

Oferta pracy jest nieaktualna

Pracodawca zakończył rekrutację na to ogłoszenie

DB Securities S.A. jest domem maklerskim, należącym do jednej z największych na świecie grup finansowych - Grupy Deutsche Bank. W naszej ofercie znajdują się wszystkie instrumenty finansowe notowane na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. DB Securities S.A. jest także członkiem Izby Domów Maklerskich, której zadaniem jest kreowanie i upowszechnianie zasad etyki zawodowej w działalności domów maklerskich oraz dbanie o przestrzeganie tych zasad.  

 

Aktualnie poszukujemy Kandydatów na stanowisko:

 

Compliance Officer w Domu Maklerskim DB Securities

Nr ref.: CO/DBSEC/11.2017

Miejsce pracy: Warszawa

Zakres obowiązków:

  • Udzielanie porad eksperckich przy nowych inicjatywach oraz zmianach biznesowych Domu Maklerskiego celem zapewnienia zgodności z obowiązującymi przepisami prawnymi oraz regulacjami wewnętrznymi Domu Maklerskiego
  • Bieżące wsparcie i doradztwo w zakresie prowadzonych projektów regulacyjnych dotyczących sektora branży maklerskiej
  • Wykonywanie obowiązków związanych z przeciwdziałaniem praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu
  • Dokonywanie analityki transakcji dokonywanych na rynku kapitałowym pod kątem manipulacji
  • Bieżący kontakt z organami regulacyjnymi
  • Identyfikacja i ocena ryzyka zgodności związanego z rozwijaniem nowych inicjatyw biznesowych, modeli biznesowych, nowych produktów i procesów oraz ze zmianami w dotychczasowych produktach i procesach
  • Udział w procesie przekazywania w ramach Domu Maklerskiego informacji poufnych
  • Bieżący monitoring oraz ocena zgodności transakcji na instrumentach finansowych zawieranych przez pracowników
  • Przygotowywanie okresowych raportów na potrzeby sprawozdawczości dla Rady Nadzorczej i Zarządu Domu Maklerskiego na temat zarządzania ryzykiem braku zgodności
  • Okresowy przegląd i zmiany wewnętrznych regulacji Domu Maklerskiego
  • Opiniowanie umów outsourcingowych i materiałów marketingowych
  • Przygotowywanie oraz prowadzenie szkoleń dotyczących zgodności dla pracowników Domu Maklerskiego, w tym wdrożeń dla nowych pracowników jak również bieżących szkoleń dla wszystkich pracowników i kadry kierowniczej.

Oczekiwania:

  • Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki to prawo lub finanse i bankowość)
  • Doświadczenie w instytucji finansowej na stanowisku związanym z przestrzeganiem zgodności i w wykonywaniu obowiązków z zakresu przeciwdziałania praniu pieniędzy
  • Precyzyjność i dbałość o szczegóły
  • Rzetelność w wykonywaniu powierzonej pracy
  • Umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów oraz zdolności analityczne
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.

Wybranym Kandydatom oferujemy:

  • Zatrudnienie w ramach umowy o pracę na czas określony
  • Pracę w jednej z największych instytucji finansowych na świecie
  • Przyjazną atmosferę pracy, pakiet medyczny oraz możliwość partycypacji w pakiecie sportowym.

 

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatami.

 

Prosimy o umieszczenie w dokumentach następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb procesów rekrutacyjnych w DB Securities S.A.” (Zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych Dz.U. Nr 133 pozycja 883 z późniejszymi zmianami)