Zadania:
- planowanie, organizowanie i nadzorowanie pracy w podległym oddziale Banku;
- realizacja wyznaczonego budżetu;
- zarządzanie sprzedażą w oddziale i aktywne wsparcie procesu sprzedaży produktów bankowych;
- zarządzanie zespołem sprzedażowym;
- wsparcie doradców w realizacji celów sprzedażowych oraz celów indywidualnych;
- dbanie o jakość, standardy sprzedaży oraz poziom obsługi Klienta w oddziale Banku;
- inicjowanie i koordynowanie działań zmierzających do pozyskania nowych i utrzymania obecnych Klientów Banku;
- zapewnienie funkcjonowania Oddziału zgodnie z obowiązującymi procedurami.
Od Kandydatów oczekujemy:
- wykształcenia wyższego;
- orientacji na osiąganie wyników i wysokiej motywacji do pracy;
- łatwości nawiązywania kontaktu i umiejętności budowania relacji z Klientami;
- umiejętności motywowania i inspirowania zespołu;
- bardzo dobrej organizacji czasu pracy oraz wysokiej kultury osobistej;
- umiejętności rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji;
- wysoko rozwiniętych umiejętności interpersonalnych;
- sumienności, obowiązkowości i nastawienia na realizację wyznaczonych zadań;
- bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office.
- dodatkowym atutem będzie doświadczenie w zarządzaniu zespołem i procesem sprzedaży.
Oferujemy:
- możliwość rozwoju zawodowego w ramach globalnej, dynamicznie rozwijającej się organizacji;
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- pracę w dynamicznym zespole;
- atrakcyjny pakiet socjalny (prywatna opieka medyczna);
- wynagrodzenie adekwatne do uzyskiwanych wyników.