Do naszego biura w Warszawie, na umowę w pełnym wymiarze godzin, poszukujemy doświadczonej osoby na stanowisko
Asystent/Asystentka w dziale doradztwa prawno-podatkowego.
Rola
Osoba na tym stanowisku odpowiada za wsparcie działu poprzez codzienną współpracę z konsultantami.
Zakres obowiązków obejmuje:
- zarządzanie kalendarzem, organizację spotkań
- organizację podróży służbowych
- wypełnianie rejestrów czasu pracy
- przygotowywanie rozliczeń wydatków służbowych
- przygotowywanie i edycję dokumentów
- przygotowywanie i wysyłanie faksów, przesyłek pocztowych, kurierskich, itp.
- przygotowywanie faktur dla klientów
- inne bieżące sprawy administracyjne
Profil kandydata
- min. 3 lata doświadczenia w pracy na stanowisku asystenckim w dużej organizacji
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera, szczególnie: Word, Excel i PowerPoint
- dobra organizacja pracy
- komunikatywność
- umiejętność pracy w zespole
- dyspozycyjność
- dokładność
Oferta
- ciekawa i dynamiczna praca w wiodącej na firmie doradczej
- możliwość dalszego rozwoju zawodowego w ramach firmy
- atrakcyjny pakiet socjalny
- umowa o pracę
To nigdy nie było takie proste! Aplikuj udostępniając swój profesjonalny profil w mediach społecznościowych zamiast CV.
Biuro PwC jest dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchową. W celu zapewnienia komfortu wszystkim uczestnikom, w przypadku potrzeby dostosowania procesu rekrutacji do indywidualnych potrzeb związanych z niepełnosprawnością, prosimy zgłaszać taką informację na adres: kariera@pl.pwc.com.