W Banku Millennium cenimy różnorodność, bo każdy z nas jest inny i prezentuje swoje, oryginalne
spojrzenie na świat. Dzięki temu tworzymy kompletny, zgrany zespół.
Dołącz do nas i rozwijaj się w jednej z największych i najbardziej innowacyjnych
instytucji finansowych w Polsce, ceniącej najwyższe standardy i doskonałą jakość.
Obecnie poszukujemy kandydatów do pracy w Warszawie w Departamencie Bankowości Elektronicznej na stanowisku:
Nr. Ref.: KwF/DBE-ZWK
Obowiązki:
- Bezpośrednia pomoc klientom korporacyjnym w zakresie korzystania z bankowości elektronicznej,
- Helpdesk dla klientów korporacyjnych korzystających z bankowości elektronicznej,
- Wsparcie klientów korporacyjnych w zakresie bezpiecznego korzystania z usług bankowości elektronicznej i produktów powiązanych,
- Współpraca z zespołem rozwoju produktów bankowości elektronicznej.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe (mile widziane techniczne lub ekonomiczne)
- Dobra znajomość środowiska MS Windows i pakietu MS Office
- Komunikatywność
- Elastyczność
- Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem
- Doświadczenie w pracy w placówce bankowej lub na helpdesk’u może być dodatkowym autem
- Znajomość języka ukraińskiego lub rosyjskiego też będzie mile widziana
Oferujemy:
- Umowę o pracę na zastępstwo
- Interesującą i odpowiedzialną pracę
- Pakiet socjalny i opiekę medyczną w prywatnej firmie
- Możliwość rozwoju zawodowego i ciągłego podnoszenia kwalifikacji
www.bankmillennium.pl/kariera/kontakt
w ciągu 14 dni od daty emisji ogłoszenia.
W formularzu wpisz numer referencyjny.
Skontaktujemy się z wybranymi osobami.