NR REF.:1101646
Twoja następna firma to spółka handlowa z branży chemicznej posiadająca silną pozycję na rynku należąca do międzynarodowej grupy o długiej tradycji.
Twoje następne stanowisko będzie wiązało się ze stworzeniem działu księgowego firmy i przeniesieniem ksiąg z biura rachunkowego oraz organizacją i usprawnianiem wszystkich procesów. Będziesz odpowiedzialna/-y za prowadzenie pełnej księgowości spółki przy wsparciu podległej księgowej. Do Twoich obowiązków będzie należało sporządzanie cyklicznych sprawozdań finansowych oraz deklaracji podatkowych, a także raportowanie do instytucji i urzędów jak również do zagranicznej centrali firmy. Będziesz współpracować z audytorem i wspierać zarząd w kluczowych decyzjach związanych z finansami.
Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces? Szukamy osoby z minimum 5 letnim doświadczeniem w księgowości z tego przynajmniej 3 lata w samodzielnym prowadzeniu ksiąg rachunkowych w spółkach handlowych. Wymagane jest wykształcenie kierunkowe i bardzo dobra wiedza z zakresu rachunkowości (również zarządczej) i prawa podatkowego. Ważna jest dobra znajomość języka angielskiego (komunikacja i raporty do centrali; język niemiecki będzie tu dodatkowym atutem) a mile widziane doświadczenia z systemami klasy ERP (preferowany SAP). Poszukujemy osoby z dużą samodzielnością, umiejętnościami analitycznymi i organizacyjnym oraz inicjatywą.
Co zyskujesz? Odpowiedzialne stanowisko pracy i możliwość organizacji pracy działu w stabilnej międzynarodowej organizacji. Firma oferuje atrakcyjne wynagrodzenie, premię roczną i po okresie próbnym bardzo szeroki zakres benefitów (szkolenia w tym językowe, karta sportowa, dofinansowanie do posiłków i urlopów, ubezpieczenie i opieka medyczna).
Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.