Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
PwC
Data aktualizacji: 2018-05-25
Opole, opolskie
Konsulting
angielski, niemiecki
Data aktualizacji: 2018-05-25

Oferta pracy jest nieaktualna

Pracodawca zakończył rekrutację na to ogłoszenie

PwC to sieć ponad 180.000 tysięcy pracowników w 158 krajach skupionych na tym, by dostarczać usługi najwyższej jakości w obszarach audytu, doradztwa podatkowego, konsultingu i rozwoju technologii.

Inspirujemy, dzielimy się wiedzą i budujemy relacje. Wspieramy pracowników w ciągłym rozwoju i nauce, aby mogli kształtować otaczającą nas rzeczywistość biznesową. Nasza przewaga tkwi w tym, co ludzkie. Dołącz do PwC i zmieniaj z nami zasady gry.
Młodszy Menedżer ds. zarządzania procesami z językiem niemieckim

Miejsce pracy: Opole


 
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za:
  • Zarządzanie procesami z obszaru księgowości i finansów oraz monitorowanie ich efektywności i jakości,
  • Udział w projektach uruchamiania nowych procesów wraz z jednoczesnym przygotowywaniem niezbędnej dokumentacji,
  • Dzielenie się wiedzą z obszaru księgowości oraz wspieranie merytoryczne zespołów,
  • Tworzenie oraz dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji procesowej, instrukcji, narzędzi,
  • Udział w przygotowaniu i wdrażaniu nowych narzędzi procesowych,
  • Tworzenie narzędzi raportowania dla kluczowych wskaźników.


Oczekiwany profil kandydata:
  • Minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe, w tym co najmniej 3 lata w obszarze księgowości, doświadczenie w finansach będzie dodatkowym atutem,
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego, dobra znajomość języka niemieckiego,
  • Mile widziane doświadczenie w przenoszeniu procesów z innych terytoriów (głównie Europa)
  •  Znajomość zasad dotyczących sporządzania dokumentacji procesowej,
  • Mile widziane doświadczenie we współpracy z zespołami (~80 pracowników) oraz umiejętność prowadzenia szkoleń,
  • Doświadczenie z zakresu mapowania i standaryzowania procesów,
  • Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne, priorytetyzacji zadań jak i organizacji pracy,
  • Samodzielność w wykonywaniu obowiązków oraz umiejętność pracy w dynamicznie zmieniającym się środowisku,
  • Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne oraz chęć dzielenia się wiedzą merytoryczną przy jednoczesnym stosowaniu jej w praktyce,
  • Gotowość do sporadycznych wyjazdów służbowych

Pracując z nami zyskasz:
  • Możliwość rozwoju kariery eksperckiej w renomowanej firmie działającej w międzynarodowym środowisku pracy
  • Wsparcie w zakresie zdobywania kwalifikacji zawodowych
  • Pakiet szkoleń merytorycznych
  • Możliwość uczestnictwa w dofinansowanych kursach językowych
  • Możliwość skorzystania z dodatkowych benefitów takich jak karta Multisport Benefits Card, bilety do kina, vouchery do sklepów