Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
Deutsche Bank Polska
Data aktualizacji: 2018-04-05
Menedżer Klienta
Nr ref. DB/MK/LEG
Legionowo, mazowieckie
Bankowość, Obsługa klienta, Sprzedaż
Data aktualizacji: 2018-04-05
Deutsche Bank Polska
Menedżer Klienta

Oferta pracy jest nieaktualna

Pracodawca zakończył rekrutację na to ogłoszenie

Rozwiń skrzydła
Odkryj nowe możliwości
i myśl innowacyjnie pracując w Deutsche Bank
Gdy rozwiązujesz problemy, nie szukasz dróg na skróty. Chcesz rozumieć wszystkie procesy zachodzące w zmieniającym się świecie. Tak jak Ty, chcemy reagować na zmiany w dziedzinie finansów i tworzyć najlepsze rozwiązania dla naszych Klientów. Dlatego cieszymy się, że możemy Cię poznać. Jeżeli masz otwarty umysł doskonale odnajdziesz się w naszym środowisku.
Menedżer Klienta
Miejsce pracy: Legionowo   (nr. ref.: DB/MK/LEG )

Deutsche Bank Polska S.A. jest członkiem Grupy Deutsche Bank, jednej z największych instytucji finansowych na świecie. Bank doradza Klientom indywidualnym, małym i średnim przedsiębiorstwom, a także korporacjom oraz instytucjom finansowym oraz sektorowi publicznemu w zakresie innowacyjnych rozwiązań finansowych odpowiadających najwyższym, światowym standardom. Przynależność do globalnej Grupy Deutsche Bank, szerokie doświadczenie, siła finansowa oraz innowacyjne rozwiązania stanowią o unikalności produktów i usług oferowanych przez Deutsche Bank Polska.

Pracując na stanowisku Menedżera Klienta będziesz odpowiedzialny za sprzedaż produktów bankowych, obsługę Klientów w ramach przypisanego portfela oraz pozyskiwanie nowych Klientów z segmentu Klienta Detalicznego. Do Twoich obowiązków należeć będzie również obsługa transakcyjno – kasowa.

Od kandydatów na to stanowisko oczekujemy:

  • Doświadczenia w pracy na stanowisku związanym z obsługą Klienta w bankowości 
  • Doświadczenia w aktywnym pozyskiwaniu Klientów
  • Znajomości produktów bankowych (wiedza z zakresu rynku kapitałowego będzie dodatkowym atutem)
  • Umiejętności sprzedażowych
  • Umiejętności pracy w zespole oraz budowania długotrwałych relacji
  • Profesjonalizmu oraz wysokiej kultury osobistej
  • Samodzielności, inicjatywy oraz determinacji w dążeniu do celu
  • Umiejętności radzenia sobie ze stresem
  • Minimum średniego wykształcenia

W zamian proponujemy: 

  • Zatrudnienie w ramach umowy o pracę
  • Pracę w jednej z największych instytucji finansowych na świecie
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych oraz rozwoju osobistego w ramach struktur Banku
  • Przyjazną atmosferę pracy
  • Pakiet socjalny 
Administratorem Twoich danych, zawartych w formularzu rekrutacyjnym, jest Deutsche Bank Polska S.A. z siedzibą w Warszawie (00-609), Al. Armii Ludowej 26, (dalej: Bank). Dane będą przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji, a ich przetwarzanie jest niezbędne do podjęcia działań przed zawarciem umowy. Dane kandydatów mogą być udostępniane Deutsche Bank AG z siedzibą w Republice Federalnej Niemiec (Taunusanlage 12, D-60262 Frankfurt nad Menem), w celu zarządzania globalną polityką kadrową grupy Deutsche Bank. Dane nie będą udostępniane innym podmiotom trzecim. Po zakończeniu procesu rekrutacji Twoje dane pozostaną w Banku przez 3 lata wyłącznie w celu umożliwienia Bankowi obrony przed ewentualnymi roszczeniami.
 
Masz prawo dostępu do treści swoich danych, prawo ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia swoich danych. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji procesu rekrutacji. W przypadku podejrzenia nieprawidłowości, masz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
 
Możesz wyrazić zgodę na wykorzystanie danych w kolejnych rekrutacjach. Jeżeli wyrazisz taką zgodę, Twoje dane pozostaną w tym celu w systemie. Zgoda jest dobrowolna, możesz ją wycofać w każdym momencie. Będziemy wykorzystywali Twoje dane w celu przyszłych rekrutacji nie dłużej niż dwa lata od momentu wyrażenia zgody.