Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
Santander Consumer Bank S.A.
Data aktualizacji: 2018-05-16
Ostrów Wielkopolski, wielkopolskie
Bankowość, Konsulting, Obsługa klienta
Data aktualizacji: 2018-05-16
Santander Consumer Bank S.A.
Konsultant ds. Telefonicznej Obsługi Klienta

Oferta pracy jest nieaktualna

Pracodawca zakończył rekrutację na to ogłoszenie

Obecnie do Biura Contact Center w Ostrowie Wielkopolskim poszukujemy osób do pracy na stanowisko:

Konsultant ds. Telefonicznej Obsługi Klienta
Konsultant ds. Telefonicznej Obsługi Klienta
Miasto: Ostrów Wielkopolski, wielkopolskie
Numer ref.: KTOK/OWLKP/2018

Zadania:

  • telefoniczna obsługa Klientów, udzielanie informacji na temat bieżącej oferty produktowej;
  • dbanie o wysoką jakość obsługi, wpływ na tworzenie pozytywnego wizerunku banku.

Od Kandydatów oczekujemy:

  • wykształcenia co najmniej średniego;
  • łatwości nawiązywania kontaktu i umiejętności budowania relacji z Klientami;
  • podstawowej obsługi komputera;
  • dyspozycyjności (gotowość do pracy zmianowej).

Oferujemy:

  • umowę o prace od pierwszego dnia zatrudnienia (również w trakcie szkolenia);
  • gwarantowane wynagrodzenie podstawowe oraz atrakcyjny system premiowy;
  • profesjonalne szkolenia oraz wsparcie w okresie wdrożenia;
  • możliwość rozwoju i awansu w strukturach firmy, udział w różnorodnych projektach, konkursach z nagrodami;
  • pracę w nowoczesnym biurze zapewniającym komfortowe warunki pracy;
  • benefity- prywatna opieka medyczna, dofinasowanie do karty Multisport oraz posiłków, imprezy integracyjne, prezenty świąteczne, dofinasowanie do kolonii dla dzieci oraz wycieczek dla pracowników.

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie oferty zawierającej list motywacyjny i CV wraz z dołączoną klauzulą: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. 2002 r. Nr 101 poz. 926, ze zm.). Oświadczam, że dane zostały przesłane dobrowolnie oraz, że zostałem poinformowany/a o prawie wglądu do nich i ich poprawiania”.

W temacie korespondencji elektronicznej prosimy o napisanie pełnego numeru referencyjnego. Santander Consumer Bank SA zastrzega sobie prawo do skontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami. Nadesłanych materiałów nie zwracamy.

Poziom stanowiska
Specjalista
Poziom stanowiska
Specjalista
Poziom stanowiska
Specjalista