Zadania:
- telefoniczna obsługa Klientów, udzielanie informacji na temat bieżącej oferty produktowej;
- dbanie o wysoką jakość obsługi, wpływ na tworzenie pozytywnego wizerunku banku.
Od Kandydatów oczekujemy:
- wykształcenia co najmniej średniego;
- łatwości nawiązywania kontaktu i umiejętności budowania relacji z Klientami;
- podstawowej obsługi komputera;
- dyspozycyjności (gotowość do pracy zmianowej).
Oferujemy:
- umowę o prace od pierwszego dnia zatrudnienia (również w trakcie szkolenia);
- gwarantowane wynagrodzenie podstawowe oraz atrakcyjny system premiowy;
- profesjonalne szkolenia oraz wsparcie w okresie wdrożenia;
- możliwość rozwoju i awansu w strukturach firmy, udział w różnorodnych projektach, konkursach z nagrodami;
- pracę w nowoczesnym biurze zapewniającym komfortowe warunki pracy;
- benefity- prywatna opieka medyczna, dofinasowanie do karty Multisport oraz posiłków, imprezy integracyjne, prezenty świąteczne, dofinasowanie do kolonii dla dzieci oraz wycieczek dla pracowników.