Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
Goldman Recruitment
Data aktualizacji: 2018-06-06
Łódź, łódzkie
Human Resources
angielski, francuski
Data aktualizacji: 2018-06-06
REKRUTACJA ZDALNA

Oferta pracy jest nieaktualna

Pracodawca zakończył rekrutację na to ogłoszenie

Goldman Recruitment to wiodąca polska firma doradcza, wyspecjalizowana w realizacji projektów rekrutacyjnych metodą Search & Selection oraz Executive Search. Naszą ambicją jest najwyższy poziom świadczonych usług, który wyprzedza rynek i tworzy nowy standard w branży doradztwa personalnego.

www.goldmanrecruitment.pl

Dla naszego Klienta, firmy z branży produkcyjnej, która poszerza swoje struktury, poszukujemy Kandydatów na stanowisko Asystenta w dziale HR z językiem francuskim. Jeśli zależy Ci na stanowisku, na którym wykorzystasz swoje umiejętności językowe w pracy z działami HR z różnych stron świata - to rola dla Ciebie!


Asystent Działu HR z językiem francuskim
Asystent Działu HR z językiem francuskim
Miejsce pracy: Łódź
Nr ref. 180471/4272

Opis stanowiska:
  • weryfikacja i tworzenie dokumentacji personalnej,
  • tworzenie i zmiany kontraktów, procesów zwolnień, systemu świadczeń,
  • bieżący kontakt z partnerami biznesowymi oraz innymi działami organizacji,
  • odpowiadanie na telefoniczne i pisemne zapytania pracowników w zakresie zapytań z obszaru HR,
  • organizowanie spraw administracyjnych w dziale,
  • monitorowanie oraz wsparcie przy przygotowywaniu umów i dokumentacji rekrutacyjnej,
  • wprowadzanie danych do systemu,
  • przygotowywanie raportów i analiz z obszaru HR.
Wymagania:
  • doświadczenie na stanowisku w obszarze HR Administracji, bądź praktyki w tym zakresie, 
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego i francuskiego, znajomość innego języka będzie dodatkowym atutem,
  • dodatkowym atutem będzie wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: socjologia, psycholgia, zarządzanie lub pokrewne,
  • znajomość zagadnień z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, księgowości,
  • znajomość pakietu MS Office,
  • znajomość programu SAP HCM będzie dużym atutem,
  • odpowiedzialność, samodzielność, dobra organizacja pracy.
Oferta obejmuje:
  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • interesujące obowiązki w międzynarodowym środowisku,
  • bogaty pakiet benefitów pozapłacowych (m.in. dofinansowanie do zewnętrznych szkoleń i kursów językowych, karta Multisport, prywatna opieka medyczna, premie),
  • możliwości awansów i budowania ścieżki kariery wewnątrz struktury organizacji,
  • wyjazdy służbowe do innych państw.