Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
PwC
Data aktualizacji: 2018-06-27
Receptionist
Nr ref. 26882BR
Gdańsk, pomorskie
Konsulting, Administracja
Data aktualizacji: 2018-06-27

Oferta pracy jest nieaktualna

Pracodawca zakończył rekrutację na to ogłoszenie

Receptionist

 

Zakres obowiązków na tym stanowisku obejmuje między innymi:

  • zarządzanie kalendarzem, organizację spotkań wyższej kadry menedżerskiej,
  • organizację podróży służbowych,
  • wypełnianie rejestrów czasu pracy,
  • przygotowywanie rozliczeń wydatków służbowych, faktur dla klientów,
  • przygotowanie zestawień finansowych,
  • przygotowywanie i edycję dokumentów,
  • inne bieżące sprawy administracyjne.


Profil kandydata

  • doświadczenie w pracy na stanowisku asystencko-sekretarskim lub pokrewnym,
  • bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność priorytetyzowania zadań,
  • umiejętność współpracy w zespole i budowania relacji
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego oraz obsługi pakietu MsOffice
  • umiejętność zarządzania przepływem informacji w zespole,
  • nienaganna kultura osobista, umiejętność zachowania dyskrecji i taktu,
  • proaktywne podejście do realizacji powierzonych zadań: otwartość, samodzielność, inicjatywa,
  • umiejętność pracy w dynamicznym i zmiennym środowisku.

Oferta:

  • atrakcyjna lokalizacja z dogodnym dojazdem do biura,
  • stabilne warunki zatrudnienia,
  • prywatna opieka medyczna dla Pracownika i członków najbliższej rodziny oraz kwartalne punkty do wykorzystania, m.in. na kartę sportową, bilety do kina czy voucher do restauracji, itp.
  • dostęp do wewnątrzfirmowego programu szkoleń,
  • telefon służbowy z dużym pakietem danych,
  • sekcje sportowe np. piłka nożna, koszykówka, ale także gry planszowe
  • świeże owoce każdego dnia.