Receptionist
Zakres obowiązków na tym stanowisku obejmuje między innymi:
- zarządzanie kalendarzem, organizację spotkań wyższej kadry menedżerskiej,
- organizację podróży służbowych,
- wypełnianie rejestrów czasu pracy,
- przygotowywanie rozliczeń wydatków służbowych, faktur dla klientów,
- przygotowanie zestawień finansowych,
- przygotowywanie i edycję dokumentów,
- inne bieżące sprawy administracyjne.
Profil kandydata
- doświadczenie w pracy na stanowisku asystencko-sekretarskim lub pokrewnym,
- bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność priorytetyzowania zadań,
- umiejętność współpracy w zespole i budowania relacji
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego oraz obsługi pakietu MsOffice
- umiejętność zarządzania przepływem informacji w zespole,
- nienaganna kultura osobista, umiejętność zachowania dyskrecji i taktu,
- proaktywne podejście do realizacji powierzonych zadań: otwartość, samodzielność, inicjatywa,
- umiejętność pracy w dynamicznym i zmiennym środowisku.
Oferta:
- atrakcyjna lokalizacja z dogodnym dojazdem do biura,
- stabilne warunki zatrudnienia,
- prywatna opieka medyczna dla Pracownika i członków najbliższej rodziny oraz kwartalne punkty do wykorzystania, m.in. na kartę sportową, bilety do kina czy voucher do restauracji, itp.
- dostęp do wewnątrzfirmowego programu szkoleń,
- telefon służbowy z dużym pakietem danych,
- sekcje sportowe np. piłka nożna, koszykówka, ale także gry planszowe
- świeże owoce każdego dnia.