Senior - Doradztwo Transakcyjne, Zespół Capital Transformation
Senior - Doradztwo Transakcyjne, Zespół Capital Transformation
Miejsce pracy: Katowice, śląskie
Możliwości, jakie na Ciebie czekają:
Uczestniczymy w transakcjach fuzji i przejęć przeprowadzając wstępne analizy rynku i podmiotów na nim działających, przygotowując dokumentację transakcyjną i opracowując strukturę transakcji. Jako zespół inicjujemy kontakty z inwestorami i przejmowanymi spółkami oraz negocjujemy finansowe aspekty transakcji. Poprzez wyceny i budowanie i tworzenie modeli finansowych staramy się wycenić przedsiębiorstwa i ich środki trwałe. Bierzemy udział w transakcjach typu due dilligence, identyfikując najważniejsze kwestie finansowe, o których powinni wiedzieć nasi klienci. W dziale Doradztwa Transakcyjnego pomagamy także maksymalizować i szacować wartość nieruchomości i zwrot z inwestycji, restrukturyzować portfele i zadłużenie, minimalizować ryzyko inwestycyjne. W obszarze infrastruktury i finansowania inwestycji współpracujemy blisko z sektorem publicznym i prywatnym.
Twoje główne zadania:
- realizację projektów związanych z wycenami na potrzeby transakcyjne, podatkowe i sprawozdawczości finansowej;
- modelowanie biznesowe - przygotowywanie wycen i modeli finansowych, studiów wykonalności, biznes planów, analiz ekonomicznych, analiz finansowych, memorandów informacyjnych;
- realizację projektów związanych z restrukturyzacjami i pozyskiwaniem finansowania;
- realizację projektów związanych z fuzjami i przejęciami (M&A).
Potrzebne umiejętności i doświadczenie:
- zainteresowanie i znajomość rynku instytucji finansowych, jego specyfiki oraz bieżących trendów i wydarzeń na rynku transakcyjnym;
- wykształcenie wyższe ekonomicznego lub pokrewnego;
- minimum 3 letnie doświadczenie w takich obszarach jak wyceny, budowanie modeli finansowych, analiza informacji finansowych, pozyskiwanie finansowania i transakcje M&A, zdobytego w firmach consultingowych, audytowych lub instytucjach finansowych;
- dobra znajomość dziedzin: wycena przedsiębiorstw, budowanie modeli finansowych, analiza finansowa;
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
- proaktywność oraz umiejętności rozwiązywania problemów;
- bardzo dobra organizacja pracy pod presją czasu i samodzielności w działaniu;
- biegłość w posługiwaniu się pakietem MS Office.
Oferujemy:
- możliwość dynamicznego rozwoju zawodowego w międzynarodowej firmie;
- wsparcie merytoryczne i finansowe w zdobywaniu uznawanych na rynku kwalifikacji oraz certyfikatów;
- EY Badges – unikalny program certyfikowania kompetencji przyszłości;
- indywidualnie projektowana mapa szkoleń rozwijających kompetencje menedżerskie;
- platformy szkoleniowe online takie jak Udemy oraz Coursera do Twojej dyspozycji;
- wyjazdowe, zespołowe warsztaty w kraju i za granicą;
- rozwój oparty kulturze feedbacku i wsparciu indywidualnego career consuelora, a nie na systemie ocen pracowniczych;
- elastyczny czas i miejsce pracy;
- program EY Care & Wellness, a w nim: masaże, karty sportowe, opieka zdrowotna, PlayStation, piłkarzyki, treningi biegowe i wiele innych;
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
- biuro z ładnym widokiem i w dobrej lokalizacji.
Zainteresowane osoby prosimy o wypełnienie formularza on-line oraz załączenie CV.